سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ردصلاحیت برخی نامزدها نقشه های دشمن را از بین برد

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: با رد صلاحيت برخی نامزدها توسط شورای نگهبان، تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد و در حال حاضر تمام تلاش خود را برای كاهش مشاركت مردم در انتخابات می‌كنند و با ايجاد شبهاتی سعی دارند فضای انتخابات را غير سالم معرفی كنند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سردار يدالله جوانی، مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در همايش حماسه حضور با حضور فرهنگيان آموزش و پرورش خراسان رضوی در تالار ابن هيثم شهيد بهشتی مشهد عنوان کرد: در انتخابات، مردم با اراده و اختيار خود كشور را اداره می‌كنند اين در حالی است كه در دوره پهلوی و قبل از آن دولت‌های مختلف از سوی استعمارگران انتخاب می‌شدند.

سردار جوانی با بيان اينكه انتخاب شعار امسال به نام حماسه سياسی و حماسه اقتصادی به دليل درگيری ما در جنگ اقتصادی است، تصريح كرد: دشمن از تحريم‌های مختلفی عليه ما استفاده كرده است تا اقتصاد كشور را فلج كند اما خوشبختانه پرچم ايران پرفروغ‌تر از گذشته برافراشته شده است.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه با اشاره به اينكه بصيرت لازمه حماسه آفرينی است، گفت: اهل تفكر بودن،‌ ظاهربين نبودن و فهم پيچيدگی‌ها و عبرت‌های تاريخ از جمله مواردی است كه زمينه‌ساز بصيرت خواهد بود.

وی با اشاره به اينكه انتخابات سال جاری به اين دليل حماسه سياسی نامگذاری شده است كه دشمن پس از 34 سال می‌خواهد از انتخابات ما به نفع خود بهره ببرد، يادآور شد: در دو دهه اخير غربی‌ها به شيوه‌های جديدی دست يافتند تا در ملت‌های مختلف نفوذ پيدا كنند و يكی از این شيوه‌ها، استفاده از اهرم جنگ نرم است، بنابراين دشمنان كه در سال 87 با ايجاد فتنه به اهداف خود دست نيافتند امسال برای بهره‌جويی از فضای انتخاباتی ما جنگ نرم بزرگ‌تری را طرح‌ريزی كردند، به همين دليل مقام معظم رهبری شعار سال را به نام حماسه سياسی اعلام كرده‌اند.

جواني با اشاره به اينكه هر انقلاب با گذر از مبدأ خود ريزش‌ها و رويش‌هايی را دارد، ابراز كرد: افرادی که دچار ریزش می‌شوند، بزرگ‌ترين تهديد برای انقلاب محسوب می‌شود، زيرا اين افراد در گذر زمان از مسير اصلی خود دور شده و در حال حاضر بهترين اهرم فشار بر انقلاب هستند كه نمونه آن را می‌توان در انتخابات سال 88 ديد.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه با اشاره به اينكه بايد كاری كنيم تا انتخابات به عنوان يك فرصت برای مردم كشورمان رقم بخورد، يادآور شد: بنابر فرمايشات مقام معظم رهبری صرفا تعداد آمار زياد راي، ملاك نيست بلكه بايد علاوه بر اين مشاركت گسترده و فراگير انتخابات قانونی انجام شود و سلامت انتخابات از نظر مردم حس شود.

وی افزود: همچنین انتخابات بايد در فضای آرامی برگزار شود و علاوه بر اين نتيجه انتخابات بايد انتخاب فردی شايسته و اصلح باشد.

وي گفت: شما فرهنگيان بايد سعی كنيد تا در مدارس خود به شبهاتی كه در فضای انتخاباتی ايجاد شده پاسخ دهيد و مردم را آگاه كنيد تا شايعاتی كه درباره نظر مقام معظم رهبری در مورد كانديداها وجود دارد واقعيت ندارد، زيرا همانطور كه ايشان فرمودند: «رهبری نيز مانند ساير افراد يك حق رای دارند و هيچ كس از نظر ايشان آگاه نيست»


برچسب ها: مشاور ، عالی ، نماینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.