سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقامات روس تأکید کردند؛

هیچ کس اجازه دخالت نظامی در سوریه را ندارد/آمریکا به توافق‌های حل بحران سوریه پایبند باشد

مسکو اعلام کرد به هيچ کس اجازه نخواهد داد طرح هاي نظامي خود را در سوريه پياده کند و از آمريکا به خاطر بعيد ندانستن اعمال منطقه پرواز ممنوع برفراز سوريه انتقاد کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  شبکه تلویزیونی سوریه در خبری فوری گزارش داد مسکو اعلام کرد امیدواریم شرکای آمریکایی ما به توافق هایی که به آن دست یافتیم پایبند باشند. ما به هیچ کس اجازه نخواهیم داد تا طرح های نظامی خود را در سوریه پیاده کند.

این شبکه گزارش داد ؛ مسکو اعلام کرد اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه در جدی بودن تصمیم آمریکا برای حل و فصل بحران سوریه از طریق سیاسی تردید ایجاد می کند.

روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد اینکه آمریکا طرح اعمال منطقه پرواز ممنوع را بر فراز سوریه بعید نمی داند درباره پایبندی واشنگتن به تلاشها برای برگزاری نشست صلح تردید به وجود می آورد.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد :« بیانیه کاخ سفید که می گوید امکان اعمال منطقه پرواز ممنوع هنوز مطرح است در کنار اظهارات دیگر و رفتار دولتهای غربی و مخالفان سوری ، درباره صحت تمایل برخی از شرکای ما در موفقیت این تلاشهای بین المللی (برای پایان دادن به منازعه سوریه که از 26 ماه پیش ادامه دارد) تردید به وجود می آورد.»‌
برچسب ها: سوریه ، مسکو ، نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.