سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور خبر داد:

تجهیز پارک ملی بمو به دوربین های خورشیدی

فرمانده یگان حافظت محیط زیست کشور از تجهیز پارک ملی بمو به دوربین های خورشیدی به عنوان منطقه پایلوت خبرداد.

سرهنگ خیلدار در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: این دوربین های خورشیدی تا شعاع 35 کیلومتری عرصه های حفاظت شده را رصد می کند همچنین قادر است تا شعاع 6 کیلومتری پلاک ماشین ها را  ثبت کند.
 
وی ادامه داد: طبق تعهدات شرکت طرف قرارداد این دوربین ها توسط سیستم اینترنتی و به صورت آنلانین کنترل می شود و مزیت دیگر این دوربین ها این است که به لحاظ اینکه خورشیدی است دیگر معضل کابل دردی را نداریم.
 
سرهنگ خیلدار افزود: در مرحله اول پارک ملی بمو به عنوان پایلوت انتخاب شده و طبق مشاهده و مطالعه شرکت طرف قرارداد تعداد دوربین ها مشخص و نصب می شود.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست افزود: در صورت تامین اعتبار تا شهریور ماه سال جاری نسبت به نصب دوربین های خورشیدی اقدام خواهد شد.
 
سرهنگ خیلدار با اشاره به نوسازی و احداث پاسگاه ها با فرمت جدید خاطرنشان کرد: احداث و نوسازی پاسگاه ها یکی از برنامه های خوب سال 92 است که با یک فرمت جدید در دستور کار قرار گرفته است در این طرح استان ها به تناسب و سعت حوزه استحقفاظی شان نسبت به احداث پاسگاه اقدام می کنند در طرح جدید پاسگاه های هر استان با توجه به اقلیم آب و هوایی آن طراحی شده است./ل
برچسب ها: تجهیز ، پارک ، ملی ، دوربین ، خورشید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.