سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ برای نخستین بار؛

بانوان قمی به مسابقات سه‌گانه کشور اعزام می‌شوند

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم از اعزام بانوان قمی به مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور برای نخستین ‌بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد صالح تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی خوب و همچنین برگزاری برنامه‌های متنوع سعی ما این است که نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان علاقه‌مند به سه‌گانه را جذب کرده و نیروی انسانی متخصص و فعال در این رشته را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: از آغاز فعالیت سه‌گانه در قم، این رشته در بین نوجوانان و جوانان پسر فعالیت خوبی داشته اما بانوان به دلیل شرایط خاصی که قم دارد هرگز نتوانسته‌اند به صورت رسمی وارد فعالیت‌های ورزش سه‌گانه شوند و توانمندی خود را در این رشته نشان دهند.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم ابراز کرد: از زمان تشکیل هیئت جدید به ریاست سردار کاظم مجتبایی، با تاکید وی بخش بانوان هیئت سه‌گانه را فعال کرده‌ایم و امیدوارم از این طریق بتوانیم قم را در سه‌گانه بانوان نیز به یکی از استان‌های موفق کشور تبدیل کنیم.

وی یادآور شد: فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه نیز برای توسعه این رشته در بخش بانوان برنامه‌ریزی کرده است و امسال قرار است مسابقات سه‌گانه بانوان قهرمانی کشور برگزار شود و سعی داریم در یک مرحله این رقابت‌ها در دهه سوم آبان ماه حضور یابیم.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم یادآور شد: میزبانی مرحله نخست این رقابت‌ها در دهه سوم خرداد ماه به مازندران سپرده شده است در حالی که مرحله دوم در دهه دوم شهریور به میزبانی آذربایجان شرقی و مرحله سوم در دهه سوم بهمن ماه به میزبانی هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان هرمزگان به انجام می‌رسد./س


برچسب ها: قم ، اعزام ، بانوان ، قمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.