سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

11 سد اجرایی در کردستان عهده‌دار تنظیم و هدایت آب‌های سطحی است

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای استان کردستان، تلاش های شرکت سهامی آب منطقه ای را در راستای تحقق پروژه های ماندگار را شایان توجه دانست و گفت: در حال حاظر قریب به 11 سد اجرایی در استان کردستان عهده دار تنظیم و هدایت آبهای سطحی هستند که عمدتاً یا از سرشاخه های استان به استان های همجوار و یا به بخش های غربی استان تخلیه می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، جعفری در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی در شهرستان سنندج، گفت: شرکت آب منطقه ای با معرفی دستاوردهای خود در حوزه عملکردی پروژه های مهر ماندگار و معرفی طرح ملی دانش آموزی نجات آب، در این نمایشگاه حضور یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیش از دو برابر میانگین کشوری بارش سالانه در استان کردستان اتفاق می افتد، تصریح کرد: میانگین بارش سالیانه نزدیک به 500 میلی متر در سال است، که حدود هفت درصد از آبهای روان کشور را برای استان به ارمغان می آورد.
جعفری تلاش های شرکت سهامی آب منطقه ای را در راستای تحقق پروژه های ماندگار را شایان توجه دانست و اعلام کرد: در حال حاظر قریب به 11 سد اجرایی در استان کردستان عهده دار تنظیم و هدایت آبهای سطحی هستند که عمدتاً یا از سرشاخه های استان به استان های همجوار و یا به بخش های غربی استان تخلیه می شوند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، خاطرنشان کرد: با حضور ریاست جمهوری اسلامی در فروردین 92 در استان، چهار سد شامل سد گاران، زیویه، سورال افتتاح و آبگیری شد.
مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای استان کردستان در پایان یادآور شد: عملیات اجرایی بدنه سد آزاد سنندج نیز به حول و قوه الهی به اتمام رسیده است.
گفتنیاست، سایر غرفه های نمایشگاه نیز به حوزه های بخش خصوصی فعال در زمینه های برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی اختصاص یافته است؛ زمان بازدید از نمایشگاه ساعت 16 الی 21 شب و بازدید برای عموم آزاد است./س
برچسب ها: سد ، اجرایی ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.