سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

لزوم تلاش بيشتر مدیران برای اجرا و اتمام طرح های مهر ماندگار

مدیران باید با تمام دقت و حساسیت برای اجرا و اتمام طرح های مهر ماندگار زمان صرف کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، دستیار ویژه رییس جمهور در ستاد مهر ماندگار استان زنجان، گفت: هم اکنون رقابت تنگاتنگی میان تمام استانها برای اتمام هرچه سریعتر طرح های مهر ماندگار برای ارائه هر چه با کیفیت تر این طرح ها جریان دارد.

محرابیان  افزود: تا پایان تیر ماه تمام پروژه های مهر ماندگار باید آماده بهره برداری برسند و مدیران متوجه باشند که هیچ فرصتی برای عقب ماندن از زمانبندی صورت گرفته ندارد.

وی تصريح کرد: هم اکنون 920 طرح مهر ماندگار با سرمایه گذاری 180 هزار میلیارد تومان در سطح کشور وجود دارد که عملیات اجرایی آنها با سرعت قابل توجهی پیش می رود.

دستیار ویژه رییس جمهور به اجرای 235 هزار هکتار شبکه آبیاری و آبرسانی در کشور اشاره کرد و از پیشرفت نزدیک به 70 درصدی طرح های بخش آب کشور خبر داد.

محرابيان تاکید کرد: در استان زنجان بر اساس بازدید های صورت گرفته هیچ مشکل وجود ندارد که بتواند مانع اجرای به موقع طرح ها و بهره برداری در زمان مقرر شود.

وي با اشاره به اينكه مدیران این استان باید از فصل گرما حداکثر استفاده را برای اجرای طرح ها داشته باشند، خاطر نشان كرد:تحقق و بهره برداری از طرح های مهر ماندگار این استان را بر اساس زمانبندی مقرر شده نیازمند تلاش شبانه روزی عنوان کرد./س


 

برچسب ها: مدیران ، طرح ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.