سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته بدون دخانیات؛

کودکان شاخه زندگی به افراد سیگاری هدیه دادند

در هفته بدون دخانیات کودکان شمال تهران شاخه های گل را با پیام " زندگی بدون دخانیات" به افراد سیگاری هدیه دادند .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سپیده خوشبین رییس اداره سلامت شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با همکاری خانه های اسباب بازی و سراهای محلات با هدف آموزش و فرهنگ سازی بین کودکان و نوجوانان، کودکان با در دست داشتن پیام های ضد دخانیات اقدام به پیاده روی نمادین و اهدای شاخه گل به افراد سیگاری کردند .
 
وی افزود: سراهای محلات نیز با همکاری اداره سلامت برنامه های متنوع آموزشی، ورزشی، فرهنگی و ... را در هفته بدون دخانیات اجرا کردند که می توان به برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با مضرات مواد دخانی ، مشاوره ترک سیگار، اجرای تست های پزشکی ، تئاترهای آموزشی و ... اشاره کرد .
 
خوشبین راه اندازی پایگاه سنجش فشار خون در مسیر کوهنوردی درکه را اقدام دیگری دانست و گفت: با همکاری سرای محله درکه پایگاه سنجش فشار خون تا پایان تابستان در مسیر کوهپیمایی درکه مستقر شده که روز های جمعه از ساعت 8 الی 10 صبح فشار خون کوهنوردان متقاضی را اندازه گیری می کنند .
 
مسعود سلیمی رئیس اداره ساماندهی نیز با اشاره به اقدامات اجرا شده در هفته بدون دخانیات تصریح کرد: خودداری کامل بهره برداران کیوسکها از نمایش هرگونه سیگار در پیشخوان کیوسک ها، عرضه سیگار بصورت خرده فروشی، جلوگیری از عرضه هرگونه مواد دخانی به افراد پائین تر از سن قانونی ، جمع آوری کلیه لوازم و اقلام مرتبط با مواد دخانی ، نصب پوستر بر روی بدنه کیوسکها به صورت قابل مشاهده و با مضامین مرتبط در زمینه " ممنوعیت تبلیغات و حمایت از دخانیات "را از دیگر اقدامات در حال اجرا ست./ل

برچسب ها: کودکان ، شاخه ، زندگی ، سیگار ، مضرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.