سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

بخشدار جدید خارگ معرفی شد

بخشدار جدید خارگ در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر، معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ صبح امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید خارگ اظهار داشت: خدمت کردن در نظام اسلامی عبادت است و همه باید از ظرفیت خود برای بهبود خدمت‌رسانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن 14 و 15 خرداد اظهار داشت: 15 خرداد امسال در واقع پنجاهمین سال شروع انقلاب است و تداوم این انقلاب تنها با استقامت و مقاومت مردم میسر بوده است و اگر این استقامت را داشته باشیم می‌توانیم این موفقیت‌ها را تداوم ببخشیم.

وی با بیان اینکه از رموز موفقیت این انقلاب حضور مردم است افزود: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر است و همواره باید قدر مردم را بدانیم.

امام جمعه خارگ با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی در انتخابات نمود پیدا می‌کند و از مردم جزیره خارگ انتظار داریم به طور صد در صد در انتخابات مشارکت کنند و حماسه خلق کنند.

کمالی با اشاره به معرفی بخشدار جدید خارگ تصریح کرد: «محمودی در مدت 29 ماه خدمت در بخشداری خارگ خالصانه و پرکار بود و خدمات قابل توجهی به مردم ارائه کرد و لازم است از طرف مردم از ایشان تقدیر کنم.»

وی با تقدیر از حمایت استاندار بوشهر از جزیره خارگ بیان کرد: بعد از 34 سال حسنوند نخستین استاندار بوشهر است که به جزیره خارگ توجهی ویژه دارد و بودجه‌های خوبی به این جزیره تخصیص داد و امروز تحولات ارزشمندی در جزیره خارگ ایجاد شده که لازم است از استاندار پرتلاش و ولایی تقدیر کنیم.

امام جمعه خارگ در ادامه با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در نماز جمعه ابراز داشت: مسئولان باید در نماز جمعه و در مساجد حضوری فعال داشته باشند و باید در بین مردم حاضر شوند و درد آنها را بشنوند.

کمالی گفت: حضور مسئولان خارگ در نماز جمعه و جماعات کم‌رنگ است و این مایه تاسف است و باید این نقیصه جبران شود.

وی اضافه کرد: «مراسم 14 و 15 خرداد امسال در جزیره خارگ باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود و در روز 15 خرداد نیز آیت‌الله حسینی بوشهری در خارگ حضور پیدا می‌کند و از بیانات ایشان بهره می‌بریم».

علی قاسمی بخشدار جدید خارگ نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: جزیره خارگ دارای جایگاه خاصی است و خدمت کردن در این منطقه اهمیت زیادی دارد.

علی قاسمی گفت: باید با وحدت و همدلی در راستای رشد و توسعه خارگ اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

در این آیین با تجلیل از خدمات مجید محمودی(بخشدار سابق)، علی قاسمی به عنوان بخشدار ویژه خارگ منصوب شد.
برچسب ها: بوشهر ، خارگ ، انتصاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.