سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

رعایت اخلاق انتخاباتی اصلی‌ترین وظیفه نامزدهاست

فرماندار شهرستان خلخال گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی در زمان تبلیغات و رقابت انتخاباتی اصلی‌ترین وظیفه و رویکرد نامزدهای انتخابات شهری و روستایی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی  در نشست مشترک با نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه اظهار داشت: نقش مردم در انتخابات کشورمان همیشه تاثیر‌گذار بوده و این مردم هستند که با حضور خود و انتخاب فرد اصلح بار دیگر نقش‌آفرینی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث حکومت اسلامی بی‌قانونی جایگاهی ندارد و تمامی نامزدها و کسانی که در این مرحله از انتخابات شوراها ثبت نام کرده‌ و صلاحیت گرفته‌اند باید با تمکین به قانون در این حضور حماسی نقش موثر و مطلوب داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال پرهیز از هر‌گونه اسراف در جامعه در زمان انتخابات را ضروری اعلام کرد و گفت: در حکومت اسلامی و دینی اسراف جایگاهی ندارد و کاندیداها باید تبلیغات خود از این معضل پرهیز کنند.

محمدی در ادامه یادآور شد: حضور مردم در انتخابات 24 خرداد نشانه علاقمندی مردم به نظام است و مردم در چند دهه گذشته بارها به صورت گسترده و مطلوب در صحنه‌های مختلف نظام حاضر شده‌اند و ثابت کرده‌اند که برای همیشه در کنار نظام خواهند ماند/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.