سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور مطرح کرد؛

بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای ترویج باورهای دینی در جهان

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: می‌توان از ظرفیت شهر قم و حوزه علمیه این شهر با استفاده از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات باورهای دینی و مذهبی را به اقصی نقاط جهان گسترش داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم بر ضرورت گسترش زیرساخت‌های فناوری در ام‌القراء جهان تشیع تاکید کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب حذف فاصله‌های فیزیکی می‌‎شود، اظهار کرد: لازم است به جای مسافرت‌های فیزیکی افراد به کشورهای مختلف با استفاده از امکانات نرم افزاری و تقویت زیرساخت‌های زیر بنایی مخابرات و ارتباطات پیام‌های مذهبی و دینی و تولید محتوا را به سراسر جهان گسترش دهیم.
وی تلاش‌های صورت گرفته در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت شهر قم و حوزه علمیه این شهر با استفاده از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات باورهای دینی و مذهبی را به اقصی نقاط جهان گسترش داد.
آیت‌الله حسینی بوشهری با ابراز امیدواری نسبت به استفاده از بسترهای موجود شهر قم در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بسط و تعمیق فرهنگ اهل‌بیت (ع)، از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به علت توجه ویژه به قم تقدیر کرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.