سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"بشار اسد" در مصاحبه با شبکه تلويزيوني "المنار" ؛

يک محموله کشتي حامل سامانه موشکي اس-300 را از مسکو دريافت کرده ايم

"بشار اسد" رييس جمهور سوريه در مصاحبه خود با شبکه تلويزيوني "المنار" وابسته به جنبش "حزب الله" لبنان اظهار داشت که دمشق يک محموله کشتي حامل سامانه موشکي ضد هوايي اس-300 را از مسکو دريافت کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "النشره"، در جريان اين مصاحبه رييس جمهور سوريه خاطر نشان ساخت که محموله ديگري از موشک هاي اس-300 نيز بزودي از مسکو به دمشق ارسال خواهد شد.

بشار اسد همچنين با محکوم کردن اشغال بلندي هاي جولان توسط رژيم صهيونيستي اظهار داشت که دولت سوريه در کنار کساني مي ايستد که خواستار آزاد سازي جولان از چنگال صهيونيست ها هستند. 

 

بشار اسد در ادامه مصاحبه خود با شبکه "المنار" لبنان اظهار داشت ارتش سوريه دستاوردهاي بزرگي در مقابله گروه هاي مسلح به دست آورده است.

وي در ادامه با بيان اينکه موازنه قدرت نظامي به طور کامل به نفع ارتش سوريه است افزود سوريه وحزب الله در محور واحدي گام برمي‌ دارند . 
رئيس جمهور سوريه همچنين با اشاره به اينکه برخي از افراد وابسته به حزب الله در مناطق مرزي لبنان با سوريه مستقر هستند اضافه کرد با اين وجود ارتش سوريه است که با گروه هاي مسلح وتروريستي به مقابله پرداخته و اين درگيري ها را اداره مي کند.

وي همچنين تصريح کرد درگيري هاي ارتش سوريه با گروه هاي تروريستي تا نابودي کامل اين گروه ها ادامه خواهد داشت.

"اسد" همچنين با محکوميت نقش آفريني سه کشور"ترکيه،عربستان و قطر" در حمايت مادي و تسليحاتي گروه هاي مسلح در سوريه ،از ورود نزديک به صد هزار پيکارجو از کشورهاي عربي و خارجي به اين کشور خبر داد.

"بشار اسد" با تاکيد بر مشارکت سوريه در کنفرانس "ژنو2" به انتقاد از سرکردگان مخالفان نظام اين کشور که خارج نشين هستند پرداخت و گفت با اين وجود اميدواري درخصوص مثبت شدن اين مذاکرات وجود ندارد.

وي به موضوع اسرائيل هم پرداخت ودر اين باره گفت در صورت هرگونه تجاوز جديد اسرائيل به خاک سوريه پاسخ ارتش اين کشور به اين تجاوز فوري خواهد بود.

لازم به ذکر است مشروح کامل مصاحبه "بشار اسد" رئيس جمهور سوريه با شبکه "المنار" لبنان امشب پخش خواهد شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
هینا
۰۳:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
انشاءالله به زودی
amir
۱۵:۱۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۲
سلام بردلیرمردسرزمین شامات ازخداوندمتعال پیروزی شماوملتتان راازایزدحق مسعلت مینمایم .