سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیل لحود در دیدار با جلیلی:

امروز با مقاومت سوریه دشمنان با راهکار نظامی به اهداف‌شان نخواهند رسید

رئیس‌جمهور سابق لبنان در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: امروز با مقاومت سوریه دشمنان فهمیده‌اند که با راهکار نظامی به اهداف‌شان نخواهند رسید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " امیل لحود " رئیس‌جمهور پیشین لبنان که در راس هیاتی از فعالان سیاسی این کشور و برای شرکت در نشست بین‌المللی سوریه به تهران سفر کرده است، صبح چهارشنبه با " سعید جلیلی "دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
 
جلیلی در این دیدار با اشاره به نقش مثبت لحود در حمایت از مقاومت اظهار کرد: امروز پیشرفت‌های هسته‌‌ای ایران و دستاوردهای مقاومت در لبنان دو نمونه عینی در برابر جهانیان است که نشان می‌دهد چند کشور تشکیل دهنده نظام سلطه فعال مایشاء در جهان نیستند و اگر کشورهای آزاد و مستقل هم‌افزایی کنند ظرفیت بزرگی در جهان آزاد می‌شود و پوشالی بودن نظام سلطه را نشان می‌دهد.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: لبنان نشان داد که هرگاه مقاومت تقویت شده و مسئولان و مردم با اتحاد از آن حمایت کرده‌اند امنیت و آرامش نیز بیش‌تر شده است و دشمن با علم به این موضوع به ویژه از زمان سایس پیکو در یک قرن اخیر راهبرد خود را دامن زدن به اختلاف‌ میان مردم منطقه با بهانه‌های مختلف قرار داده است.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی تحولات سوریه را نیز نمونه متاخر این توطئه‌ی دشمنان با توجه به نقش مهم سوریه در پشتیبانی از مقاومت دانست.
 
رئیس‌جمهور پیشین لبنان نیز با تشکر از نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از کشورهای منطقه در برابر تجاوزطلبی رژیم صهیونیستی و متحدان آن گفت: امروز با مقاومت سوریه دشمنان فهمیده‌اند که با راهکار نظامی به اهداف‌شان نخواهند رسید.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: اجلاس ، سوریه ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.