سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظریف: دریافت ها خوب است، مشکلی نداریم / توقعات از ما باید معقول باشد

فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال گفت: تمرینات آماده سازی برای حضور در مسابقات لیگ جهانی مثل همیشه خوب و منظم دنبال شد.

فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که ولاسکو به ایران آمده برنامه ریزی های مربوط به تمرین و آماده سازی به طور دقیق دنبال می شود و کارها بدون مشکل و حاشیه خاصی انجام می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر انتظارات مردم از والیبال به خاطر نتایج کسب شده در طول سال های اخیر بالا رفته است ما هم سعی داریم به بهترین نوع مقابل حریفان ظاهرشویم اما باید نسبت به مسابقات لیگ جهانی واقع بین بود.

ظریف تصریح کرد: ایران در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ جهانی ما تیم های قوی و قدرتمندی هم گروه است که دارای تجارب بسیار بالای المپیکی و جهانی هستند.

اگر میزان توقعات از تیم ملی در خصوص نتیجه گیری بالا باشد فشار و استرس این توقعات روی ملی پوشان تاثیر منفی خواهد گذاشت. ما خودمان متحدالقول شدیم که با تمام وجود و غیرت در لیگ جهانی ظاهر خواهیم شد.

وی در خصوص انجام بازی تداراکاتی مقابل تیم ملی بلغارستان اظهار داشت: با توجه به آن که بلغارستان در شرق قاره اروپا قرار دارند نوع بازی آنها شبیه به ماست انجام دیدار تدارکاتی با آنها به نفع ما خواهد بود چون به ما در شناسایی نقاط ضعف و قوتمان کمک بزرگی می کند و همچنین ولاسکو بازیکنان را در شرایط حساس و سنگین مسابقه تیم را مورد آنالیز قرار می دهد.

لیبروی تیم ملی والیبال در ادامه گفت: ما حدود 2 الی سه ماه است که به طور متوالی تمرینات آماده سازی خود را انجام می دهیم ولی وضعیت ملی پوشان در شرایط بازی با تمرین تفاوت های بسیار زیادی خواهد داشت.

ظریف در پاسخ به این سوأل که چرا هم اکنون اکثر کارشناسان ضعف اصلی تیم ملی ایران را روی دریافت می دانند؟ اظهار داشت: مشکل تیم ما در دریافت ضعف اصلی نیست بلکه از آن زمانی که والیبال ایران در  مسابقات آسیایی و جهانی توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد تیم در تمامی پست ها به رشد قابل توجه و قبولی دست پیدا کرد. شاید در گذشته مشکل اصلی تیم در نتیجه گیری فقط روی دریافت بود اما هم اکنون این فرضیه را به هیچ عنوان قبول ندارم چون ما رشد کرده ایم.

وی تصریح کرد: در تمام دنیا تیمها در طول یک دوره از مسابقات یک روز خوب و یا یک روز بد را تجربه می کنند. شاید ما هم در روز بدمان از نظر دریافت به مشکل برخورد کنیم ولی این مسأله همیشگی نیست.

وی در خصوص پرداخت پاداش ملی پوشان از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز اظهار داشت: اهدای پاداش از سوی مسئولان به نوعی بازیکنان ملی پوش را شارژ روحی کرد./آق
برچسب ها: ظریف ، والیبال ، لیبروی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.