سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاز دوم پروژه 22 هکتاري باغ پرندگان تا پايان سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد

شهردار منطقه 4 از پيشرفت قابل توجه فاز 2 باغ پرندگان خبر داد و گفت: تمام تلاشمان بر اين است تا فاز 2 پروژه 22 هکتاري باغ پرندگان تا پايان سال جاري به بهره‌برداري برسند.

حسن کريميان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ضمن تشکر از همکاري بسيار مطلوب تمامي سازمان‌هاي درگير با اين پروژه ملي افزود: مجموعه تفريحي و گردشگري باغ پرندگان، تنها مختص شهروندان تهراني نيست بلکه به عموم کشور تعلق دارد و به نوعي سرمايه ملي محسوب مي‌شود.
شهردار منطقه 4 ادامه داد: خوشبختانه با گذشت مدت زمان بسيار کمي از آغاز به کار باغ پرندگان تهران، حدود 120 هزار نفر از شهروندان از اين پروژه ملي استقبال کردند که اين استقبال انگيزه مديريت شهري را براي توسعه اينگونه فضاهاي تفريحي و گردشگري دو چندان مي‌کند.
کريميان با اشاره به اقدامات فاز دوم باغ پرندگان تهران ادامه داد: همزمان با بهره‌برداري از فاز 1 پروژه‌ باغ پرندگان فاز 2 در دستور کار قرار گرفت.
شهردار منطقه 4 تصريح کرد: فاز دوم محدوده آبخيز نام دارد در محدوده 6 هکتاري احداث و به محدوده 16 هکتاري دشتچر افزوده خواهد شد.
کريميان اظهار داشت: در اين محدوده 6 هکتاري که پرندگان بصورت آزادانه در آن پرواز خواهند کرد مشتمل بر مجموعه ستون‌هاي 12 گانه مياني با ارتفاع حداکثر 50 متر و قطر 5.2 متر و 216 عدد مهار جانبي است که توسط شبکه‌اي با بيش از 63 هزار متر کابل در سايزهاي مختلف اسکلت‌بندي شده است.
وي در ادامه از تشکيل کميته‌هاي تخصصي باغ پرندگان خبر داد و اضافه کرد: با تشکيل اين کميته محور تمام فعاليت‌ها در باغ پرندگان، پرنده محوري خواهد بود .
کريميان تاکيد کرد: ساختمان پرندگان استوايي، مرکز معاينات پزشکي پرندگان سايت اداري کارکنان و ساختمان استقرار کارگران از جمله اقدامات پيش‌بيني شده در باغ پرندگان تهران است.
وي خاطر نشان کرد: فاز دوم پروژه باغ پرندگان هم اکنون با بيش از 70 درصد پيشرفت فيزيکي در دست اقدام است و تا پاپان سال جاري به بهره‌برداري عموم خواهد رسيد./ل
برچسب ها: هکتار ، باغ ، پرندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.