سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت سارق خودرو در طرح امنيت محله محور

سرهنگ مهري، ضمن اشاره به خبر دستگيري يک سارق خودرو در محدوده يوسف آباد، تهران، گفت:" اين سارق شب گذشته هنگام فرار از گشت ايست و بازرسي کلانتري 125 شناسايي و بازداشت شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  سرهنگ فرامرز مهري، رييس کلانتري 125 يوسف آباد، ضمن اشاره به دستگيري يک سارق خودرو در اين محدوده به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" نيمه شب گذشته ماموران اين کلانتري در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور اقدام به اجراي طرح ايست و بازرسي در محله هاي اين محدوده کردند.
 
وي افزود:" در اين راستا، يکي از تيم هاي گشت انتظامي کلانتري در محدوده خيابان "زاهدي" به سرنشين يک دستگاه خودرو مشکوک شده و به راننده دستور توقف داد اما راننده به جاي توقف و ارايه مدارک شناسايي در يک حرکت ناگهاني از محل دور شده و از کوچه پس کوچه هاي محله مذکور مسير خود را به سمت مسيرهاي مختلف تغيير داد که اين امر به تعقيب وي منجر شد.
 
سرهنگ مهري، عنوان داشت:" با هماهنگي هاي انجام شده، مسيرهاي فرار اين متهم مسدود شده و دقايقي بعد اين متهم و خودروي مسروقه اش متوقف و به کلانتري منتقل شدند.
 
کلانتر 125 توضيح داد:" در بازرسي از داخل خودرو يك قبضه قمه به همراه يك لوله آهني، چندين دسته كليد و يك مغزي مسروقه خودرويي ديگر کشف و ضبط شد و متهم در بازجويي هاي انجام شده به سرقت خودروي مذکور و همچنين سرقت يک خودروي سواري ديگر اعتراف کرد.
 
گفتني است، اين متهم که "اميررضا" نام داشت پس از تکميل پرونده به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند تا در خصوص سرقت هاي احتمالي ديگر تحقيقات انجام گيرد.

برچسب ها: بازداشت ، سارق ، خودرو ، طرح ، امنیت ، محله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.