سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كوثري:

منافقين به دريوزگي افتاده‌اند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: منافقين به دريوزگي افتاده‌اند و براي اين که بتوانند به زندگي خود ادامه دهند مسئله پتشيباني آمريکا را علني کرده‌ تا بتوانند از اين طريق منابع مالي خود را تامين و مطرح کنند تا کمتر آسيب ببينند.

اسماعيل کوثري نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در مورد ثبت گروهک تروریستی منافقین به عنوان لابی رسمی در آمریکا، گفت: گروه‌هاي تروريستي دست پروده آمريکا و سيا هستند و اين مسئله مربوط به امروز نيست.
 
وي ادامه داد: چه زماني که منافقين در داخل ايران حضور داشتند و چه زماني که در ظاهر به فرانسه گريختند سازمان سيا براي آن‌ها تصميم‌گيري مي‌كرد حتي در دوران دفاع مقدس و بعد از انقلاب هم به فرمان آمريکايي‌ها در عراق مستقر بودند.
 
کوثري تصريح کرد: تعويض محل استقرار و يا جايگاه منافقين در کشورها به اين معنا نيست که آمريکا آن‌ها را به حال خود رها کرده و مطمئنا زير نظر آمريکا، فرانسه و انگليس به فعاليت‌هاي خود ادامه مي‌دهند.
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اين مطلب که تمام فعاليت‌هاي منافقين در راستاي ضربه زدن به ايران در زمان انتخابات است، اظهار داشت: گروهک تروریستی منافقین در معادلات سیاسی ایران تأثیرگذاری ندارند و بايد اين مسئله را بدانند که با هوشياري سربازان گمنام امام زمان(عج) نمي‌توانند کوچکترين حرکتي برعليه ايران انجام دهند.
 
وي در پايان خاطر نشان ساخت: منافقين به دريوزگي افتاده‌اند و براي اين که بتوانند به زندگي خود ادامه دهند مسئله پتشيباني آمريکا را علني کرده‌اند تا بتوانند از اين طريق منابع مالي خود را تامين و خود را مطرح کنند تا کمتر آسيب ببينند.

انتهاي پيام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.