سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مردم وفاداری خود را در انتخابات پیش رو به اثبات می رسانند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مردم همانند تمام امتحانات گذشته در تاریخ انقلاب، وفاداری خود را در انتخابات پیش رو نیز به اثبات می رسانند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / غلامعلی رضایی در جلسه ستاد ویژه پیشگیری ورسیدگی به جرائم انتخاباتی استان اردبیل افزود: با گذشت زمان و نزدیک تر شدن به روز برگزاری انتخابات، شور و نشاط در بین آحاد مردم بیشتر نمایان می شود و این نشان می دهد حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب خلق خواهد شد.

وی در عین حال تصریح کرد: پس از حماسه انتخابات مهمترین موضوعی که باید دغدغه تمام مسئولان و رئیس جمهور منتخب و اعضاء منتخب شوراهای اسلامی باشد، صیانت از آراءو اعتماد مردم با جامه عمل پوشاندن به وعده ها و تلاش برای خدمت به جامعه است.

رئیس ستاد ویژه استانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی تلاش دشمنان قسم خورده در خارج از کشور و عناصرخود فروخته داخلی آنها را در ایجاد حاشیه برای انتخابات و القاء دلسردی و نامیدی در مردم تلاشی کور و بیهوده خواند و ادامه داد: وجود ولی فقیه در راس حکومت و تمسک مردم به رهبری، به خواست خدا و برکت خون شهدا، نظام و کشور را از هرگونه گزند بدخواهان محفوظ نگه داشته وخواهد داشت.

رضایی توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را اتمام حجت و در عین حال راهگشا و بیانگر مسیر حرکت دانست و متذکر شد: هرگونه حرکت برخلاف مسیر ترسیمی رهبری، دشمنی با ملت و خیانت به نظام و آرمانهای شهدا و امام راحل می باشد.

وی همچنین اطلاع رسانی و آگاه سازی از قوانین و مقررات را بهترین راه پیشگیری از تخلفات و جرائم عنوان کرد و از مدیران دستگاههای اداری، نهادها و سازمانهای استان خواست تا اطلاع رسانی لازم را به کارکنان و خانواده هایشان داشته باشند.

رضایی ضمن تاکید به نقش آفرینی صدا و سیما در این خصوص، از دادستان های سراسر استان اردبیل خواست در خصوص توجیه کاندیداها و مسئولان دفاتر تبلیغاتی آنها نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، پیگیری و نظارت لازم را داشته باشند./س

برچسب ها: اردبیل ، اثبات ، وفاداری ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.