سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های منطقه 10 در مراسم عروج ملکوتی امام خمینی (ره)

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از تشریح ویژه برنامه های به مناسبت بیست و چهارمین سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جموری اسلامی ایران امام خمینی خبر داد.

امیر حسین بهاری صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ضمن بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی به تشریح ویژه برنامه هایی پرداخت.
وی با اشاره به این که وظیفه اصلی ما تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، برگزاری با شکوه مراسم سوگواری و پذیرایی از زائران است گفت: برپایی ایستگاه فرهنگی در اطراف حرم مطهر حضرت اما (ره) با موضوعاتی همچون حجاب و غفاف، غرفه امام و شهدا، غرفه مهدویت، خوشنویسی – بلوتوث مذهبی ، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، نمایشگاه کتاب، پاسخگویی به سئوالات شرعی، عکس، نقاشی کودکان، نمایش فیلم، ایستگاه مادر و کودک، سلامت و تست فشار خون، خاطره گویی، نمایشگاه حجمی و توزیع اقلام فرهنگی است.
وی در ادامه افزود: این ایستگاه روزهای 13 و 14 خرداد ماه پذیرایی زائران حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود که در این روز مدیران محلات، شورایاری های محلات با حضور در مرقد مطهر در اجرای برنامه ها شرکت ویژه خواهند داشت.
بهاری صفت در ادامه گفت: منظور تبیین آموزه ها و اندیشه های والای حضرت امام خمینی(ره) به نسل جوان برنامه های ویژه ای همچون روایت خوانی زندگی امام ویژه خردسالان، تأثیر نگرش امام بر زندگی امروز جوانان، بازگویی خاطرات امام، بهترین الگوی معاصر رهبران جهان، کارگاه شناخت و بررسی اهداف بنیان گذار انقلاب اسلامی برای ایجاد یک جامعه مدرن، کارگاه بازگویی خاطرات رحلت، شیوه های رفتاری امام با اقشار مختلف جامعه برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاههای سلامت به منظور ارائه خدمات به شهروندان در ایام ارتحال، ایستگاه مادر و کودک و اعزام کاروان های پیاده روی به سمت حرم امام خمینی (ره) با مشارکت مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج سطح منطقه و برگزاری آیین های بزرگداشت و مسابقات مختلف از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود./ل
برچسب ها: انقلاب ، ایستگاه ، خاطره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.