سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست بانک در بیستمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی حضور دارد

پست بانک ایران به منظور معرفی خدمات نوین در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و ماشین آلات حضور فعال دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پست بانک ایران به منظور معرفی خدمات نوین و فعالیت های متنوع خود به ویژه خدمات نمایندگی فروش در روستاها و مناطق محروم در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع مرسوم به ایران آگروفود 2013 حضوری فعال دارد.
بنابراین گزارش با نمونه این بانک در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران دایر شده و کارشناسان واحدهای روابط عمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک با حضور مستمر در غرفه فن توزیع بروشور و پوسترهای اطلاع رسانی در خصوص خدمات بانک نیز آماده پاسخگویی به مشتریان و بازدید کنندگان هستند.
این گزارش حاکیست: در این غرفه علاوه بر فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خدمات نوین الکترونیکی از جمله ثبت نام سرویس بانکداری همراه USSD و سایر خدمات انجام می شود.
گفتنی است این نمایشگاه طی روزهای هفتم الی دهم خرداد ماه سال جاری در سه بخش تخصصی ایران فود، ایران فود تک و ایران آگروبا حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی درحال برگزاری است./ل
برچسب ها: خدمات ، خرداد ، غرفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.