سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه ها به یاری تیم ملی بیایند

حیدری: با استفاده از فرصت هایمان باید به گل برسیم

خسرو حیدری-بازیکن تیم ملی فوتبال اردوی امارات را یکی از بهترین اردوهای برگزار شده دانست و گفت: با توجه به امکانات موجود در این اردو، ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ خسرو حیدری-عضو تیم ملی فوتبال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی در دوبی گفت: به نظر من یکی از بهترین اردوهایی است که تاکنون داشته ایم. خوشبختانه یکی از مهمترین فاکتورها زمین تمرین است که زمین تمرین باشگاه ایرانیان در شرایط مناسبی قرار دارد و ضمن داشتن فعالیتهای بدنی سبک، به خوبی در حال انجام تمرینات تخصصی هستیم و آماده خواهیم شد تا در هفته آینده بتوانیم دیداری خوب را مقابل تیم ملی قطر داشته باشیم.

وی درباره دیدار تیم ملی ایران برابر با قطر بیان کرد: بازی با قطر را با هدف گل نخوردن آغاز می کنیم و با داشتن این شرایط، قادر خواهیم بود به هر تیمی در آسیا گل بزنیم و امیدوارم که در ابتدا بتوانیم خوب دفاع کنیم و با استفاده از فرصتهایمان به گل دست پیدا کنیم.

 وی در پاسخ به این سوال که در بازیهای اخیر مقابل تیم های حاشیه خلیج فارس توانستی بازی خوبی را به نمایش بگذاری؛ در این بازی مقابل قطر چگونه خواهی بود، گفت: به هر حال تیم قطر بیشتر بازیکنان غیر عربی دارد تا بومی . قطر و بیشتر بازیکنان آن تغییر ملیتی هستند و البته بازیکنان تیم های حاشیه خلیج فارس را بهتر و راحت تر می توان دریبل زد و امیدوارم با حضور بازیکنان تکنیکی مان در تیم ملی و استفاده از تاکتیک تیمی نتیجه مورد نظرمان را بگیریم.

وی در پایان در باره انتظارش از مردم و رسانه ها بیان کرد: از مردم کشورم می خواهم ما را در این راه پیش رو تنها نگذارند و دعای خیرشان همراه ملی پوشان باشد و رسانه ها هم که همیشه و بخصوص در شرایط سخت همراه تیم ملی بودند، نیز در این شرایط به یاری تیم ملی بیایند./زر
برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، حیدری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.