سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبر تقوی: یا نباید باشیم یا برای قهرمانی تیم داری کنیم/ 49 درصد سهام باشگاه را به شورای شهر انتقال می دهیم

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری گفت: با موافقت کریم منصوری 49 درصد از سهام باشگاه را در چند روز آینده به شورای شهر واگذار می کنیم تا با همیاری مسئولان شورای شهر در لیگ برتر ماندگار شویم.

اکبر تقوی مدیرعامل باشگاه شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شهردار و ریاست شورای شهر قرچک در صحبت های خود تمایلشان را به ماندگاری شهید منصوری در لیگ برتر نشان داده اند این در حالیست که مسئولان می دانند شهید منصوری یا نباید در لیگ حضور داشته باشد یا اینکه در صورت حضور برای قهرمانی تیم داری کند.

وی افزود: همیشه انتظارات مردم شهر از تیم فوتسال منصوری بالا بوده و خواستار آن بودند که ما در رده های اول تا سوم جای داشته باشیم به همین دلیل در تلاشیم تیمی با این پتانسیل را وارد لیگ برتر کنیم تمام این جریانات نیز برطرف شدن مشکلات مالی به حقیقت می پیوندد.

در باشگاه به دنبال بستن تیم با بودجه ای منطقی هستیم زیرا بودجه کمتر از این حد تأثیر منفی خواهد داشت و ما را با وضعیتی مانند فصل قبل رو به رو می سازد، دیگر حاضر به تجربه شرایط فصل گذشته نیستیم.

تقوی در ادامه بیان داشت: مسئولان در شورای شهر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که مردم خبرهای خوبی را از حضور تیم در لیگ بشوند اما آنها نیز با محدودیت هایی روبه رو هستند محدودیت مالی و بودجه ای شورای شهر از یک سو و حفظ ابهت منصوری از سوی دیگر باعث طولانی شدن روند اداری این بحث شده اما با توجه به روند رو به جلو و متعصب هایی مثبتی که با مسئولان داشته ایم به زودی مشکل را حل می کنیم.

** بودن یا نبودنم مهم نیست، شهید منصوری ارزشمند است

اکبر تقوی در خصوص شرایط فعلی مذاکرات گفت: با موافقت مالک باشگاه در چند روز آینده 49 درصد از سهام باشگاه را به شورای شهر انتقال می دهیم البته کریم منصوری در نظر داشت کل سهام را واگذار کند که صلاحدید مسئولان به تعیین همین درصد انجامید، تمام این پی گیری ها برای بقای شهید منصوری در لیگ برتر انجام می گیرد. بودن یا نبودن من در باشگاه و در لیست هیچ اهمیتی ندارد، این ارزش با باشگاه است که مردم شهر را وادار کرده یک نفس ماندن منصوری را درلیگ طلب کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون از نظر زمانی نسبت به دیگر باشگاهها عقب هستیم امیدوارم با مدیریت بودجه بتوانیم تمام این بحث ها و حاشیه ها را به نقطه ی خوبی برسانیم و مثل همیشه به عنوان یکی از قطب های فوتسال در لیگ تیم داری کنیم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.