سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل پسر غريبه به دليل خيانت همسر

مردي که با مشاهده پسر غريبه‌‌اي با همسرش در خانه با کارد آشپزخانه پسر جوان را به هلاکت رساند، پرونده اش در دادگاه کيفري استان تهران مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در این پرونده علی 43 ساله متهم به کشتن حبیب الله 17 ساله با ضربات چاقو در تاریخ دوم تیر ماه سال 86 در قرچک است.

علی پیش از این یک بار محاکمه شده و به قصاص محکوم شده بود اما حکم مجازاتش از سوی قضات دیوان عالی کشور نقض شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده قتل که صبح یکشنبه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و 4 قاضی مستشار برگزار شد پس از قرائت کیفرخواست از سوی شریفی نماینده دادستان، اولیای دم در جایگاه حاضر شدند و تقاضای قصاص کردند.

سپس رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به علی از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم به قتل نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت : روز حادثه به من خبر دادند که پسر یکی از بستگان در دریا غرق شده است. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا به خانه آنها بروم . با هسمرم تماس گرفتم اما او با این ادعا که خسته است از من خواست تنها بروم. این رفتارش باعث شک من شد او از تنهایی در خانه می ترسید. ابتدا به این موضوع توجه نکردم اما وقتی به خانه فامیلمان رسیدم برادر سراغم آمد و گفت ،همسرم به او پیامک داده و سراغ مرا گرفته است.نگران شدم و بلافاصله به خانه مان زنگ زدم.صدای همسرم عوض شده بود. از من پرسید که کی بر می گردم خانه من هم گفتم اگر مي‌ترسد بیایم او را با خودم ببرم اما او باز هم گفت که مي‌خواهد بخوابد.نگران شدم.ترسیدم نکند برای او اتفاقی بیافتد.به همین خاطر همان موقع به خانه برگشتم.

وی ادامه داد: هر چه زنگ در را زدم کسی در را باز نکرد.از روی دیوار به داخل حیاط پریدم.خانه مان به هم ریخته بود . در کمد را که باز کردم، یک جوان داخل کمد مخفی شده بود.رفتم از آشپزخانه یک چاقو برداشتم.در کمد را باز کردم و به او گفتم در خانه من چکار مي‌کنی؟او را تا به حال ندیده بودم برای بار اول بود که او را مي‌دیدم.وقتی که خواست فرار کند چاقو به پهلویش فرو رفت. یک ضربه هم با چاقو به گردنش زدم.وقتی هجوم بردم تا زنم را هم بکشم او گفت مرا نکش او به زور آمده بود به همین خاطر از کشتن او گذشتم اما بعد از آنکه رفتم زندان فهمیدم که زنم مدتها با او در ارتباط بوده است.بعد در خانه را قفل کردم و به پلیس زنگ زدم .

قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات علی و وکیل مدافع او برای صدور حکم او وارد شور شده و متهم را به پرداخت دیه محکوم کردند.

برچسب ها: مرد ، مشاهده ، جوان ، غریبه ، زندان ، همسر ، خیانت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
فرشید
۲۱:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
پیروان شیطان عاقبتشان رسوایست اون زن را باید سنگسار کنند