سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام بنیاد فارابی اعلام کرد:

"دربند" و "هیس دخترها فریاد نمی زنند" از فیلم های مذاکراتی "کن"

فیلم های "دربند"، "همه چیز برای فروش" و "هیس دخترها فریاد نمی زنند" از جمله فیلم های ایرانی که در بازار کن مورد مذاکرات قرار گرفت.

"حسن نجاریان" قائم مقام بنیاد فارابی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص جشنواره کن گفت: بازار کن نسبت به سال گذشته رونق بیشتری داشت و همچنین رفت و آمد و مذاکرات بیشتری در آن اتفاق افتاد.
وی اضافه کرد: در بازار کن خریداران مراجعه کرده و پس از تماشای فیلم ها، آنها را به کمپانی های خود ارائه می کنند که در این بین از فیلم های "هیس دخترها فریاد نمی زنند"، "دربند" همه چیز برای فروش و برخی فیلم ها استقبال خوبی شد.
"نجاریان" درباره سطح فیلم ها در این جشنواره اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته تعداد فیلم های مناسب قابل خریداری، بیشتر بود و مذاکراتی را در این باره انجام دادیم.
وی در خصوص فیلم "گذشته" "اصغر فرهادی" عنوان کرد: فیلم "گذشته" "اصغر فرهادی" را پسندیدم و اثر خوبی را از وی در جشنواره کن شاهد بودیم.
"نجاریان" بیان کرد: بسیاری از فیلم هایی که ما در جشنواره کن دیدیم دارای سطح کیفی بالایی نبود و آن دقت های لازم در آن انجام نشده بود.
با این مقوله، تعداد زیادی از فیلم های سال گذشته ما لیاقت حضور در بخش های مختلف جشنواره کن را داشتند که به دلیل نگاه سیاسی انتخاب نشدند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تعدادی از فیلم های ما مورد پسند افراد حاضر در جشنواره قرار گرفت و شاید راهی برای حضور این آثار به جشنواره های خارجی و یا خرید شبکه های خارجی باشد./ي2
برچسب ها: نجاریان ، دربند ، کن ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.