سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردشگران استراليايي در مسير ايران

طنين جاذبه‌هاي گرشگري ايران به استراليا هم رسيد

شركت استراليايي "دستينيشن اينترنشنال" با توجه به جاذبه‌های گردشگری ایران اقدام به راه اندازی توری برای اعزام گردشگر به ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نيوز، شركت استراليايي "دستينيشن اينترنشنال" با توجه به جاذبه‌های گردشگری ایران اقدام به راه اندازی توری برای اعزام گردشگر به ایران کرده است.

اين تورهای 15 روزه با نام «ایران، پرشیای قدیم» در سال جاری راه اندازی مي‌شود و طی 2 سال آینده گروه‌های گردشگری از استرالیا را به ایران اعزام خواهند شد. 

بر اساس این گزارش، گردشگران استرالیایی از مساجد، امکان و ساختمان‌های قدیمی و بازارهای سنتی ایران دیدن می کنند و به موسیقی سنتی ایران گوش می‌دهند و همچنین اين امكان وجود دارد كه اين گردشگران خاویار ایران را كه از دریای خزر بدست مي‌آيد، تجربه کنند.

"راس مسترتون" مشاور این شرکت، از استقبال مردم استراليا برای سفر به ایران خبر داد و بيان كرد كه از استقبال مردم استرالیا  براي سفر به ايران تعجب كردم.

وی در ادامه افزود: ایرانی‌ها مردمانی دوست داشتنی و پذیرای گردشگر هستند. ایران جذاب‌ترين و خیره کننده‌ترین معماری را دارد و دارای مساجد و فرهنگ سنتی قدیمی است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: استرالیا ، گردشگر ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.