سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی از اردوی ترکیه به تیم ملی ملحق می شود؛

شروع تمرینات تیم ملی بسکتبال بزرگسالان با حضور شاهین طبع

تمرینات تیم ملی بزرگسالان بسکتبال با حضور مهران شاهین طبع مربی جدید تیم آغاز شد. سامان ویسی بازیکن با تجربه تیم ملی در کنار ارسلان کاظمی و سورن تنها غایبان دور اول اردو هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ملی پوشان بزرگسال بسکتبال کار خود را برای جام ملتهای آسیا طی دو روز گذشته به طور رسمی آغاز کردند و مهران شاهین طبع مربی جدید تیم ملی نیز در کنار بچیروویچ و کمالیان شروع به کار کرد. هر چند تمرینات اول چند غایب هم داشت که با اجازه از مسئولان تیم ملی در تمرین حضور نداشتند.

سامان ویسی ملی پوش فولاد ماهان با کسب اجازه حدود یک هفته مرخصی گرفته و از اردوی ترکیه به تیم ملحق می شود. ارسلان کاظمی و سورن دیربوغوسیان دو بازیکن حاضر در آمریکا نیز هنوز شرایط مشخصی ندارند البته مشحون رئیس سازمان تیم های ملی از ورود سورن به ایران تا یک ماه آینده خبر داده بود.

فرید اصلانی و امیر صدیقی دو بازیکن جوان مهرام هم به خاطر خدمت سربازی در شروع تمرینات غایب بودند اما با حل مشکل این بازیکنان، به احتمال زیاد از امروز به اردوی تیم ملی ملحق می شوند. گویا صمد نیکخواه هم با اجازه از مسئولان تیم ملی از امروز به تمرینات ملحق می شود.

در بین بازیکنان دعوت شده تنها عماد سلمانی با توجه به غیبت در روزهای اول از لیست ملی پوشان خط خورد.

گفتنی است صالح فروتن، سجاد مشایخی و بهنام یخچالی بازیکنان دعوت شده که همزمان در تیم ملی جوانان هم عضویت دارند بعد از جام جهانی جوانان به تیم ملی بزرگسالان ملحق می شوند./آق
برچسب ها: بزرگسالان ، بسکتبال ، ویسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.