سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دانشگاه علم و صنعت مطرح شد؛

تاکنون هزارو 300 میلیارد تومان پروژه در صنعت نفت سياست گذاري شده

نظام پژوهش و فناوری در سال 91،90 حدود هزار و 300 میلیارد تومان پروژه در کار گروه ها با حضور دانشگاه ها را به تصویب رسانده است.

مقدم معاونت پژوهشی وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: نظام پژوهشی فناوری از سال 1389 طراحی شد که این نظام ایده محور نیست بلکه کاملا محصول محور و حل مشکل است.

وی عنوان کرد: نظام پژوهشی فناوری یک شبکه ای بین دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و تولید کنندگان محصول در کارهای تحقیقاتی است که پروسه  از ایده تا محصول  در این شبکه شکل می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: آیین نامه تجاری که در حال حاضر در حال تصویب است به کشش تقاضا توجه شده و خرید تضمینی محصول به شرط کیفیت و قیمت تولید خواهد شد.

وی افزود: در سال 90،91 نزدیک به یک هزار و سیصد میلیارد تومان تاکنون پروژه در کار گروههای  مربوطه به سیاست گذاری، تصویب شده که در تمام این پروژه ها و دانشگاه ها حضور داشته اند.

وی در این خصوص توضیح داد: نمونه حرکت بزرگ اساسی در ایجاد کنسرسیوم ازدیاد برداشت با هفت دانشگاه  اصلی کشور را تشکیل داده ایم و بعد از آنها پروژه ملی را در حوزه بالا دستی و برداشت از مخازن و برداشت تولیدی تهیه و تصویب شده است./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، علم ، صنعت ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.