سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

شهردار اردبیل، عنوان شهردار برتر ایران را کسب کرد

در اولین سمینار تخصصی توسعه ایران شهردار اردبیل به عنوان شهردار برتر کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل محورهای این سمینار را عرصه‌های مختلف مدیریت شهری و شهرسازی، مدیریت بحران شهری و شهر الکترونیک عنوان کرد.

اکبر صمدی اظهار داشت: در این سمینار که در تاریخ 21 و 22 اردیبهشت ماه با حضور شهرداران، فرمانداران و شوراهای اسلامی شهر کشور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد مدارک و مستندات ارائه شده از طرف شهرداری اردبیل و مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات موفقیت‌آمیزی که در یک سال گذشته در زمینه‌های مختلف توسعه، عمران و آبادانی شهر، توسعه نظام برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، مدیریت بحران و شهرداری الکترونیک انجام شد و همچنین توان مدیریتی شخص شهردار در حوزه‌های خرد و کلان از نظر داوران حائز اهمیت و در انتخاب ایشان تأثیر‌گذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار این سمینار با هدف معرفی و تقدیر از خدمات ارزشمند شهرداران، فرمانداران و شوراهای شهر کشور و همچنین ارتقای سطح دانش مدیران بر اساس استانداردهای روز دنیا در تهران برگزار شد که در آن اساتید برجسته دانشگاهی از جمله حکیم جوادی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و امینی حسینی معاون پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و رئیس پژوهشکده مدیریت و خطرپذیری بحران و همچنین پروفسور بوداغی و علی‌اکبر جلالی و ... حضور داشتند.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل همچنین یادآور شد: در این سمینار علی‌اکبر جلالی که پدر علم فناوری اطلاعات ایران شناخته شده است به ارائه مفاهیم و معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی مطالب در زمینه مدیریت شهر الکترونیک برای مدیران شهری که وظیفه تحقق شهر الکترونیک را در شهرها بر عهده دارند پرداخت.

صمدی گفت: کامبد امینی حسینی نیز مطالبی در زمینه کاهش ریسک زلزله در مناطق شهری، چالش‌ها و راهکارها بیان کرد.

این مسئول عنوان کرد: دیگر اساتید برجسته و مجرب دانشگاه‌های کشور همچون سعید گیوه‌چی و مجتبی رفیعیان نیز در زمینه‌های مدیریت بحران شهری و برنامه‌ریزی طرح‌های توسعه شهری به ارائه مطالب پرداختند.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اردبیل در ادامه افزود: علاوه بر اقدامات مهم و اساسی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف توسعه و عمران و خدمات شهری، تهیه و تدوین چشم‌انداز 20 ساله شهر و اولین برنامه راهبردی ـ استراتژیک شهرداری، سند تحول اداری، سیستم مدیریت کیفیت، نظام‌نامه‌های جامع آموزش و پژوهش و مطالعات شهری، طرح جامع شهرداری الکترونیک، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و ...، سیستم جامع و یکپارچه تحت وب شهرداری الکترونیک نیز برای اولین بار در بین مراکز استان‌های کشور در مناطق 1 و 2 شهرداری اردبیل راه‌اندازی شده و تا یک ماه آینده در مناطق 3 و 4 نیز به صورت کامل راه‌اندازی شده و مورد بهره‌برداری کامل شهروندان قرار خواهد گرفت/س 

برچسب ها: اردبیل ، شهردار ، برتر ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.