سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از 65 درصد مرغ مصرفی شهروندان از طریق میادین میوه و تره بار شهرداری توزیع می شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: بيش از 65 درصد مرغ موردنیاز شهر تهران از سامانه‌هاي ميدان بهمن و پيروزي توزيع مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،حسین صفایی ، با بیان سهم میادین میوه و تره بار در میان مراکز عرضه کالا در تهران گفت: عملکرد مدیریت شهری در سال‌های گذشته با اتکا به سياست‌ها و راهكارهاي موثر برای تامین بخش عمده‌ای از نيازهاي غذایی شهروندان صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین ادامه داد: در سال‌های اخیر سهم شهرداری تهران در عرضه فرآورده‌های کشاورزی و غذایی ارتقا یافته است، به گونه‌ای که در این زمینه شهروندان رضایت لازم را از این بازارها دارند.
وی درباره توزیع محصولات پروتئینی و آبزیان در میادین تصریح کرد: این در حالی است که توزیع حدود 60درصد نياز عمده شهر تهران در بخش آبزيان از طريق سامانه آبزيان ميدان بعثت صورت مي‌گيرد و عرضه ماهی زنده در برخی بازارها از موضوعاتی است که مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرفته است. ضمن اینکه بيش از 65 درصد مرغ موردنیاز شهر تهران از سامانه‌هاي ميدان بهمن و پيروزي توزيع مي‌شود.   
صفایی نقش و سهم شهرداري در تامین اقلام خوراکی سبد اقتصادي خانوارهاي شهري تهران را مهم خواند و ادامه داد: در این ارتباط و در جهت تسهیل دسترسی شهروندان به کالاهای مورد نیاز روزمره با الزاماتی چون کیفیت و قیمت مطلوب، شهرداری تهران سامانه عرضه کالاهای معیشتی و تامین نیازهای غذایی روزمره را طی 8سال گذشته با روند افزایشی پیگیری کرده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همچنین اشاره کرد: راه‌اندازی بازارهای جدید در املاک و زمین‌های تحویل شده از سوی مناطق شهرداری و احداث و راه‌اندازی بازارهای جدید در املاک و زمین‌های مالکین متقاضی مشارکت، طی سال‌های گذشته در دستور کار قرار داده شده است./ف
برچسب ها: میوه ، تره بار ، شهرداری ، مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.