سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراي طرح مجمع معتمدان جنوب پايتخت

مدير شوراياران منطقه 19، از اجراي طرح مجمع معتمدان جنوب پايتخت در اين منطقه خبر داد.

عزيز‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح مجمع معتمدان جنوب پايتخت به منظور رفع مشکلات شهروندان، کاهش فاصله طبقاتي جنوب و شمال شهر تهران و رفاه حال شهروندان جنوب شهر تهران در دست اجرا است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: با توجه به پيش‌بين‌هاي انجام شده شوراياري و احتمال منتفي شدن مسائل شوراياري مجمع معتمدان محلات جنوب پايتخت راه اندازي شد.
عزيز‌نژاد ادامه داد: اين مجمع حدود 3 ماه فعاليت خود را آغاز نموده و در مناطق 14 تا 20 و در 110 محله در پهنه جنوب تهران راه اندازي شده است.
وي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: کليه معتمدان محلات جنوب شهر تهران، از جمله علما، امنا، دانشجويان، نخبگان، نمازگزاران، بسيجيان، ورزشکاران و ساير معتمدان محله مي‌توانند با عضويت در مجمع معتمدان مشارکت و همکاري داشته باشند.
عزيزنژاد در پايان با اشاره به اقدامت اجرايي اين طرح افزود: نياز سنجي در محلات جنوب تهران، آماده‌سازي منشور توسط متخصصان مجمع معتمدان محلات پايتخت تعيين مرام‌نامه مجمع معتمدان، اختصاص سايت ويژه مجمع، ارزيابي و رسيدگي مشکلات و معضلات شهروندان، از اقدامات اجرايي مجمع معتمدان محلات پايتخت است./ف

برچسب ها: طرح ، مجمع ، معتمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.