سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی:

رسانه‌های داخلی با اطلاع‌رسانی دقیق مجال دروغ‌پردازی به بیگانگان ندهند

"معاون سیاسی بسیج دانشجویی" گفت: رسانه‌های داخلی با اطلاع‌رسانی دقیق و پوشش خبری سریع و همه جانبه، مجال دروغ‌پردازی و استفاده از خلاءهای خبری را از رسانه‌های بیگانه سلب کنند.

داوود گودرزی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش رسانه‌ها در جلب افکار عمومی براي مشارکت در انتخابات آتي اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسزایی در آگاه‌سازی و شکل‌دهی افکار مردم دارند که باید از این ظرفیت در انتخابات پیش‌رو به نحو شایسته استفاده شود.
 
وی افزود: انتخاب نامزد اصلح براي رياست قوه مجريه از طریق اطلاع‌رساني و تبليغات انتخاباتي رسانه‌ بسيار راحت‌تر است و باید با استفاده از برنامه‌هاي رسانه‌هاي داخلي، افق دید همگان را در راستای اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران تقويت کنيم.
 
وی با اشاره به اینکه حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو برای تمامی مسئولان و حتی دشمنان ایران اسلامی حائز اهمیت است بيان داشت: رسانه‌هاي داخلي نقش پر رنگی در انسجام و وحدت مردم در این راستا دارند.
 
گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: رسانه‌های داخلی باید با اطلاع‌رسانی دقیق و پوشش خبری سریع و همه‌جانبه، مجال دروغ‌پردازی و استفاده از خلاءهای خبری را از رسانه‌های بیگانه سلب کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رسانه ، غرب ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.