سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

کاندیداها و هواداران آنها طبق موازین و ارزش های اسلامی تبلیغ کنند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری و هواداران آنها مبتنی بر اصول و ارزش های حاکم بر جامعه، گفتمان امام، رهبری و انقلاب تبلیغ کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، رضایی افزود: دوران عقلانیت فرا رسیده و کاندیداها و هواداران انتخاباتی از تبلیغات و رفتارهای احساسی که هزینه و ایجاد خسارت در جامعه می کند، پرهیز کنند.
وی اظهار کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید اخلاق مدار باشند و در چارچوب ضوابط و قانون حرکت کنند و سعی نکنند مردم را فریب دهند، زیرا ایجاد موج های کاذب زیانبار است.
رضایی با بیان اینکه نامزد انتخابات ریاست جمهوری بایستی فردی توانمند، با ظرفیت و دین مدار باشد، خاطرنشان کرد: کشور ما دارای نظامی دینی است و همه اعمال و رفتار ما باید منطبق با موازین اسلامی باشد.
وی گفت: فردی که انتخاب می شود باید مدیر اجرایی توانمند باشد تا با برنامه ریزی منسجم و استفاده از ظرفیت های مدیریتی کشور با تلاش و تدبیر، مشکلات مردم را رفع کند.
رضایی افزود: رییس جمهور آینده باید کشور را در موقعیت حساس کنونی و در عرصه بین المللی و منطقه ای مدیریت کند.
وی به مردم توصیه کرد: از رفتار های احساسی اجتناب کنند و با هدایت نخبگان یک انتخاب شایسته داشته باشند تا فردی اصلح و توانمند بر مسند اجرایی کشور بنشیند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.