سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

بانک جامع معادن استان چهارمحال و بختیاری تهیه شد

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: بانک جامع معادن استان چهارمحال و بختیاری، در راستای نظارت بر کمیت و کیفیت بهره برداری از معادن از سوی این اداره کل با همکاری سازمان های اجرایی و تحقیقاتی تهیه شد.

علی محمدی مقدم افزود: در بانک جامع اطلاعاتی معادن استان چهارمحال و بختیاری، محدوده و سینه کارهای تحت تصرف معادن و سنگ شکن های استان چهارمحال و بختیاری نقشه برداری شده و به صورت فرم های شهرستانی تهیه شده است.
وی اظهار داشت: در بانک جامع اطلاعاتی معادن استان چهارمحال و بختیاری، امکان نظارت مستمر بر معادن و سنگ شکن های فعال در معادن این استان بیش از گذشته فراهم می شود.
محمدی مقدم، تحقق اهداف بخش حفاظت از حوضه های آبخیز استان چهارمحال و بختیاری را از اهداف تهیه این بانک اطلاعاتی دانست و گفت: بانک اطلاعاتی معادن به عنوان زیرساخت لازم مدیریت، پیشگیری و کنترل فرسایش خاک از طریق جلوگیری از تخریب های غیر ضروری تهیه شده است و در قالب سیستم مکانیابی طراحی و تکمیل شده است.
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر محدوده بیش از 150 معدن فعال استان چهارمحال و بختیاری با اطلاعات توصیفی مربوطه در این بانک ثبت شده است./س
برچسب ها: بانک ، معادن ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.