سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهرانی ها از حادثه ای هولناک نجات پیدا کردند؛

جلوگیری به موقع از نشت بشگه های مواد شیميایی با قدرت "انفجار" بسیار بالا+تصاویر

صبح امروز یک حادثه هولناک با تلاش آتش نشانان به خیر گذشت و به موقع از نشت بشگه های مواد شیمایی با قدرت انفجار بسیار بالا جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ساعت 10:50 امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 44، گروه هزمت، خاور تنفسی و خودروی فوموماتیک را به محل حادثه در کیلومتر 18 جاده مخصوص، خیابان داروپخش اعزام كرد.

با رسیدن اولین نیروبه محل حادثه مشاهده شد یک کانتینر مملو از بشکه های حامل مواد شیمیایی(ایزو پروپیل امین) که قدرت انفجاری بالایی داشت دچار نشت شده والتهابات تنفسی را به همراه داشت.

با عملیات سریع گروه هزمت، آتش نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی و بستن دستگاه های تنفسی به محل نزدیک شده و با باز کردن در کانتینر، بشکه هایی را که دچار نشت شده بود جدا و از محل دور کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی "جلال ملکی" با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: آتش نشانان با دادن دستورات و نکات ایمنی به کارگران شرکت، بشکه های سالم را به سردخانه انتقال داده و پس پاکسازی کامل محل از آلودگی وتحویل محل به عوامل انتظامی و مدیران شرکت به مامورییت خود پایان دادند.







تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.