سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو سامانه 1888 و 137 معيارهاي سنجش رضايت شهروندان هستند

شهردار منطقه يك گفت: دو سامانه 1888 و 137 معيارهاي سنجش رضايت شهروندان هستند و ما بايد بدانيم كه پيام شهروند به منزله دستور شهردار تهران است.

مجتبي يزداني، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با سرعت عمل و حساسيت پيام شهروندان را پيگيري و به نتيجه برسانيم و مشكل شهروندان محلات شناسايي و با عملكرد ويژه ساماندهي شود.
وي بيان كرد: در حال حاضر به طور ميانگين در شبانه روز 200 تا 350 ميليون تومان براي آسفالت معابر شهري هزينه مي كنيم كه در اين زمينه فعاليت ها از سوي شهروندان مثبت ارزيابي شده و رضايت آن ها را به همراه داشته است.
يزداني، اظهار داشت: و بايد اين روند ادامه يابد تا رضايت مندي در همه حوزه هاي خدمات رساني تأمين شود./ف
برچسب ها: سامانه ، سنجش ، رضایت ، شهروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.