سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیوان آب و میوه در خانه کشتی نیست؛

ملاقاسمی: رئیس فدراسیون باید مدیر خوبی باشد/خادم، مسئول پاسخگویی کشتی فرنگی است

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: مهمترین فاکتور یک رئیس فدراسیون مدیریت آن است که اگر این شاخصه را داشته باشد یقین بدانید مشکلات به حداقل خواهد رسید.

حسین ملاقاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: هر فردی که می خواهد رئیس فدراسیون شود اگر مدیر خوبی نباشد مطمئن باشید وضعیت همین می شود که در حال حاضر بی نظمی و بدهکاری در فدارسیون ورزش اول کشور به اوج خود رسیده است.

عضو شوراي فني تيم هاي ملي کشتي فرنگي ادامه داد: وقتی رئیس، مدیریت نداشته باشد  بیش از بودجه دریافتی خرج می کند و با هزینه های بی مورد همین می شود که در حال حاضر فدراسیون کشتی میلیاردی بدهکار است.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: فدراسیون کشتی کم پول از وزارت ورزش دریافت نکرده اما از آنجا که مبلغ دریافتی درست خرج و مدیریت نشده ما هم اکنون در خانه کشتی لیوان آب و میوه نداریم که به قهرمانان بدهیم و واقعاً این موضوع تأسف آور است.

وی در ادامه با اشاره به جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: جلسه چند ساعته بسیار خوبی با حضور تمامی اعضا و همچنین رسول خادم مدیر تیم های ملی برگزار شد که پیرامون مسائل مختلفی از جمله مسابقات مهم پیش رو، اردوهای تیم ملی، رقابت های جهانی و اعزام به تورنمنت های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

ملاقاسمی افزود: در جلسه مذکور یکی از مسائلی مهمی که دباره آن صحبت شد لزوم برگزاری اروهای مستمر بود که به اعتقاد من نیازی نیست وقتی مسابقه ای نداریم اردو برگزار شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر خانه کشتی و اردوهای تیم ملی تبدیل به خوابگاه شده و استدلال دوستان این است که با این کار کشتی گیران به حال خود رها نمی شوند در حالی که به هیچ عنوان این نظریه منطقی نیست چراکه تمامی نفرات در شهرهای خود علاوه بر این که زیر نظر مربیان سازنده می توانند تمرین کنند بلکه رسیدگی به زندگی شخصی نیز برای آنها میسر خواهد بود، ضمن آنکه مگر نمی گوییم پول نیست پس چرا با تشکیل اردوهای بیهوده خرج بی خود کنیم.

پیشکسوت کشتی فرنگی با بیان این که شرایط برای حضور در المپیک متفاوت است تاکید کرد: به طور حتم اگر قرار باشد تیم در میدان بزرگی چون المپیک شرکت کند شرایط خیلی متفاوت است و باید ماه ها اردوهای منظم و مستمر برگزار شود اما وقتی مسابقه مهمی پیش رو نداریم همچون گذشته ها باید نزدیک به مسابقات با دعوت از نفرات واجد شرایط و تشکیل اردو آنها را برای حضور در تورنمنت مورد نظر آماده سازیم.

ملاقاسمی درباره نقش شورای فنی در تیم ملی گفت: مهمترین وظیفه شورای فنی مشاوره، ارائه برنامه و انتقادات سازنده از عملکرد کادر فنی است و در مقابل کسب نتایج در مسابقات پیش رو هیچ مسئولیتی ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد: پاسخگوی عملکرد و نتایج فرنگی کاران در مسابقات مهم پیش رو شخص رسول خادم به عنوان مدیر تیم های ملی است و هر چند معتقد بودم وی در ابتدا نباید در امور تیم فرنگی دخالت می کرد اما هم اکنون با توجه به نزدیکی زمان برگزاری مسابقات جهانی 2013 اعتقاد دارم او نباید خودش را کنار بکشد و همچون رشته آزاد باید رشته فرنگی را نیز همراهمی کند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.