سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحيمي پيش از ترک استان بوشهر در جمع خبرنگاران :

خدمات دولت احمدي‌نژاد با هيچ دولتي قابل مقايسه نيست

معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه خدمات دولت احمدي‌نژاد با هيچ دولتي در گذشته قابل مقايسه نيست، گفت: خدمات دولت نهم و دهم در معرض ديد قرار دارد و مردم مي‌توانند خود در اين خصوص قضاوت کنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري،‌ محمدرضا رحيمي در پايان سفر يکروزه خود به استان بوشهر، پيش از ترک اين استان در جمع خبرنگاران گفت: کساني که تلاش مي‌کنند با سياه نمايي، خدمات دولت احمدي‌نژاد را ناديده بگيرند در حقيقت برخلاف نظر رهبر معظم انقلاب و مصالح ملي اقدام مي‌كنند.

معاون اول رئيس‌جمهور تصريح کرد : دولت احمدي‌نژاد با همه ظرفيت، پاي خدمت‌رساني به مردم ايستاد و اميدواريم دولتهاي بعدي نيز در مسابقه خدمت‌رساني تلاش بيشتري از خود نشان دهند و با تمام ظرفيت در اين راه فعاليت کنند .

رحيمي افزود : اميدواريم که دولت بعدي بتواند در زمينه خدمت‌رساني از دولت نهم و دهم پيشي بگيرد و گامهاي بلندي را در جهت توسعه کشور و رفاه مردم بردارد .

معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه با تشريح جزئيات برنامه سفريکروزه خود به بوشهر، اظهار اميدواري کرد طرح‌هايي که امروز در استان بوشهر افتتاح شد بتواند رضايت مردم را فراهم کرده و موجب آسايش و بهبود وضعيت آنان گردد.

رحيمي همچنين با اشاره به افتتاح همزمان 5101 واحد مسکوني مهر در سطح استان بوشهر،خاطر نشان کرد :‌دولت احمدي‌نژاد در بخش مسکن گامهاي بلندي برداشت و توانست 2.5 برابر ساليان گذشته مسکن احداث کرده و به مردم تحويل دهد .

رحيمي اضافه کرد :‌ مسکن مهر توانست رضايت بسياري از مردم کشور، بويژه اقشار محروم را جلب کند و آرزوي ديرينه آنان را جامه عمل بپوشاند .

وي با اشاره به اقدام فوري دولت در ساماندهي وضعيت زلزله زدگان استان بوشهر تصريح کرد : دولت بلافاصله براي جبران خسارات وارد عمل شد و با اعطاي اعتبارات بلاعوض و تسهيلات توانست مشکلات مردم زلزله زده را رفع كند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: رحیمی ، دولت ، احمدی نژاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.