سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فيروزي:

این تور برایمان درآمدزایی نداشت/ هزینه ها را از جیب دادیم

دبیر برگزاری تور بین المللی ایران ( آذربایجان) گفت: برای برگزاری این تور نتوانستیم درآمدزایی کنیم و بیشتر هزینه ها را از جیب دادیم.

ابراهیم فیروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در زمان اسبقیان، بودجه پانصد میلیون تومانی برای برگزاری در نظر گرفته شد پس از جدایی وی از ما، مجبور شدیم این بودجه را به هر صورت افزایش دهیم.

دبیر برگزاری تور بین المللی ایران (آذربایجان) افزود: با هم اندیشی مسئولان بودجه را در بانک گذاشتیم و یکساله بودجه ما به پانصد و پنجاه میلیون تومان رسید ولی برای برگزاری این تور کافی نبود مجبور شدیم با کمک دوستان و مسئولان آذربایجان بودجه امان را به یک میلیارد برسانیم.

فيروزي خاطر نشان کرد: اگر اسپانسر و یا حق پخش این رقابتها به مصرف مستقیم تلویزیونی داشتیم هیچگاه به مشکل مالی و بدهی بر نمی خوردیم ولی با مشکلات زیاد توانستیم بهترین مسیرها و عدم امکانات کافی برای تیمهای خارجی و داخلی را فراهم کردیم از جمله رکابزنان جمهوری تور آذربایجان تأکید کرد: این تور قدمتی بالغ بر 28سال از اعتبارات بالایی برخوردار است و چون آذربایجان میزبان این رقابت ها بود این امتیاز بزرگی بود که از کشورهای خارجی درجه یک دعوت کنیم و بهترین انتخابمان بود.

وی افزود: تور آذربایجان بعد از ژاپن، قدرتمند ترین تور آسیا می باشد و برای اینکه بتوانیم درخواست شرکت رکابزنان کشوهای خارجی خوب را داشته باشیم جایزه این مسابقات 50هزار یورو در نظر گرفتیم که این جایزه از حداقل مبلغی که فدراسیون جهانی در نظر داشته است بیشتر بود.

دبیر برگزاری تور آذربایجان در پایان خاطرنشان کرد: کشورمان جزء تورهای درجه یک آماتور دنیا می باشد و قصد داریم در 2سال آینده این  تور آذربایجان را به تورهای حرفه ای ارتقاء دهیم./م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.