سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت تصاوير شخصي دختر جوان/ همکار خيانتکار توسط پليس دستگير شد

فردي که تصاوير شخصي دختر جواني را که همکارش بود به سرقت برده بود و قصد انتشار آن در اينترنت را داشت توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي شكايت خانمي جوان مبني بر اينكه فردي از طريق ارسال ايميل هاي تهديد آميز به وي قصد اخاذي 400 ميليون ريالي وجه را از وي دارد موضوع در دستور كار كاراگاهان اين پليس قرار گرفت. 

با بررسي هاي انجام شده مشخص شد متهم مورد نظر با دسترسي به تصاوير خانوادگي و شخصي شاكي با ارسال ايميل هاي تهديدآميز قصد اخاذي ميليوني از وي را دارد.

 
نهايتاً با تحقيقات صورت گرفته متهم " 28 ساله " كه از همكاران شاكي بود قبل از اينكه موفق به انتشار تصاوير در اينترنت كند شناسايي و دستگير شد. 

در تحقيقات به عمل آمده از متهم وي صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سوء استفاده مالي عنوان و بيان داشت در اثر سهل انگاري شاكي با نفوذ به ايميل وي توانسته به اين تصاوير دسترسي و آنان را سرقت كند. 

،سرهنگ " ستار خسروي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر بيان داشت: هموطنان در انتخاب رمز هاي ورود به سيستم يا ورود به ايميل دقت داشته و از رمزهاي قوي استفاده كنيد، حتماً هنگام ترك رايانه از ايميل خود خارج شده و سيستم را log off كنيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.