سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقشه شوم سارق به عنف طلافروشي نقش برآب شد

سارق به عنف كه قصد داشت از يك واحد طلافروشي در اصفهان سرقت كند ضمن ناكامي در اقدامي هماهنگ و ضربتي توسط پليس شناسايي و دستگير شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ"حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي اين شهرستان حين گشت زني در سطح حوزه فردي را مشاهده كردند كه قصد داشت به زور و استفاده از سلاح سرد ضمن درگيري با متصدي طلافروشي، وارد محل ياد شده شود و طلاجات را سرقت كند .
 
اين مقام انتظامي تصريح كرد: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در اقدامي هماهنگ و ضربتي در عملياتي غافلگيرانه سارق مورد نظر دستگير و به يگان انتظامي منتقل شد .
 
سرهنگ ياردوستي در ادامه اظهار داشت:پس از بررسي و تحقيقات از محل مشخص شد سارق قبل از درگيري قصد داشته با ضربه زدن به شيشه و شكستن آن طلاجات مغازه را به سرقت ببرد كه به دليل تجهيز واحد صنفي به سيستم ضد سرقت و شيشه هاي نشكن موفق نشده و با ايجاد درگيري با متصدي مربوطه قصد وارد شدن به محل را داشته كه با حضور به موقع پليس و همكاري مردم شناسايي و دستگير شد .
 
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه در بازرسي از متهم يك تيغه سلاح سرد و مقاديري طلاجات بدل و غير واقعي كشف وضبط شد ،خاطر نشان كرد: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد .
 
رئيس پليس مركز استان با اشاره به اينكه تجهيزات ايمني واحد طلافروشي يكي از عوامل موثر در ناكامي سارق دستگير شده بود به متصديان واحدهاي تجاري توصيه كرد: حتما واحد و محل كسب خود را به تجهيرات ايمني و ضد سرقت چون قفل ،دزدگير و دوربين هاي مداربسته مجهز كنيد. /ل

برچسب ها: نقشه ، سارق ، طلافروشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.