سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه 17

مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه در سالن کنفرانس شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم که با حضور جمشید‌یان قائم‌مقام شهردار منطقه 17، رهبر رئیس شورای اسلامی کار شهرداری تهران و همراهان وی و جمعی دیگر از کارگران و دیگر مسئولین منطقه حضور داشتند از 12 نفر از کارگران نمونه منطقه تقدیر شد.
در ابتدای این جلسه قائم مقام شهردار منطقه 17 ضمن اشاره به نقش و جایگاه مقام کارگران افزود: ما افتخار داریم که در میان قشری از مردم در ارتباط هستیم که پیامبر بزرگ اسلام آنان را مجاهدان فی‌سیبل‌الله می‌خواند چون برای کسب روزی خانواد‌ه‌‌شان زیاد تلاش می کنند و ما باید در جهت ارتقاء و جایگاه آنان تلاش کنیم.
در بخش دیگری از این جلسه نیز رهبر رئیس شورای اسلامی کار شهرداری تهران در مورد کارگران منتخب منطقه مطالبی را بیان کرد و افزود: این انتخاب وظیفه شما را سنگین تر می کند و امیدواریم کارگرانی‌ که علاوه بر کار خود تخصص‌های دیگری دارند در این زمینه با ما همکاری کند تا بتوانیم آنان را در جایگاه اصلیشان‌ معرفی کنیم.
وی در ادامه گزارشی را در عملکرد شورای اسلامی کار ارائه داد و افزود: ما برای ارتقاء و رفاه کارگران کلاسها و دوره‌های آموزشی رایگان در اختیار آنان داده‌ایم و در این دروره‌ها نیز کارگران با کلاسهایی‌ نظیر مکانیک، برق و ... آشنا می شوند که بر مهارتهای خود خواهند افزود.
همچنین برپایی تفریحی برای کارگران و ارتقاء پست آنان و پرداخت و افزایش حقوق کارگران از دیگر مباحثی بود که رهبر به آن اشاره داشت.
گفتنی است؛ در پایان جلسه نیز  احمدوند‌ رئیس امور اداری منطقه نیز ضمن ارائه گزارشی در مورد افزایش حقوق کارگران چگونگی وضعیت محلهای اسکان کارگری منطقه 17 و همچنین روند رو به رشد و جایگاه اصلی کارگران منطقه مطالبی را ارائه کرد.
در پایان این مراسم نیز به 12 نفر از کارگران منطقه لوح و هدایایی اهداء شد./ف
برچسب ها: کارگران ، نمونه ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.