سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس الساداتي:

مددجويان جوان مي‌توانند در جشنواره حضرت علي اكبر(ع) شركت كنند

نماينده وزارت دادگستري در ستاد ملي ساماندهي در امور جوانان گفت: مددجويان با اذن مقام قضايي و نداشتن معذوريت قانوني مي‌توانند در قالب مرخصي در جشنواره حضرت علي اكبر(ع) شركت كنند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "سيد علي رئيس الساداتي" اظهارداشت: با انعكاس اخبار جشنواره حضرت علي اكبر(ع) در سازمان زندان‌ها و هماهنگي با نهادهاي مرتبط، مددجويان جوان هم مي‌توانند هم دوش ساير جوانان در اين جشنواره مشاركت كنند.

وي با اشاره به تأثير مشكلات معيشتي به عنوان يكي از علل بزه‌كاري در بالا رفتن آمار جوانان زنداني گفت: متوليان امور جوانان براي حل مشكلات جوانان بايد راهكار ارائه بدهند. متأسفانه آمار جوانان زنداني افزايش بي‌رويه‌ داشته است و همه نهادهاي مسئول در امور جوانان بايد تلاش كنند تا با بهره‌گيري از تمامي ظرفيتهاي ممكن قانوني اين آمار را به حداقل ممكن كاهش دهند.

نماينده وزارت دادگستري در ستاد ملي ساماندهي امور جوانان با مهم دانستن مسائل معيشتي، تحصيل، مسكن و شغل مناسب به عنوان دغدغه‌ي اصلي جوانان اظهار كرد: برگزاري چنين برنامه‌هايي مي‌تواند حركت مهمي در رفع مسائل و معضلات مبتلابه جوانان باشد.

رئيس‌ الساداتي گفت: برخي از اقدامات و فعاليتهاي وزارت دادگستري در زمينه‌ي جوانان با همكاري ستاد ساماندهي امور جوانان عبارتند از تلاش براي تأمين اعتبار مورد نياز براي ارائة تسهيلات و خدمات ويژه و اهداي هداياي ازدواج به كاركنان و بعضي از فرزندان  درآستانه‌ي ازدواج آنها با همكاري وزارت ورزش و جوانان، اعزام تعدادي از مددجويان جوان كانون اصلاح و تربيت به سفرهاي زيارتي فرهنگي و تفريحي به مشهد با همكاري كميته امداد امام(ره)، وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و وزارت ورزش و جوانان، برگزاري تورهاي زيارتي-سياحتي و آموزشي مختص كاركنان جوان و زوجهاي جوان به مشهد با اعطاي بسته‌هاي آموزشي با همكاري وزارت ورزش و جوانان.

عضو ستاد ساماندهي امور جوانان افزود: ارائه‌ مشاوره‌هاي حقوقي رايگان به مناسبت هفته ازدواج توسط وكلاي دادگستري و مركز امور مشاوران حقوقي به جوانان، مشاركت در انجام فعاليتهاي فرهنگي دستگاه در قالب برپايي همايش و سمينار، انجام هماهنگيهاي لازم براي تأمين منابع پرداخت بدهي و آزادي مددجويان جوان با همكاري وزارت ورزش و جوانان و سازمان زندانها و ستاد مردمي امور ديه، برگزاري دوره‌هاي آموزشي در سطح دستگاه مختص كارمندان جوان، انجام فعاليتهاي ورزشي مثل برگزاري مسابقات در سطح دستگاه و سازمان تابعه از جمله فعاليتهاي ديگر وزارت دادگستري در حوز‌ه‌ي جوانان است. 

انتهاي پيام/
    
   
برچسب ها: مددجو ، سادات ، جشنواره ، علی ، اکبر ، وزارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.