سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ارزیابی اپراتورها؛

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول را کسب کرد

معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: شرکت خدمت ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای شبکه سیار کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به منظور حمایت از کاربران و اپراتورها و توسعه کیفی و کمی خدمات از طریق ایجاد قصه رقابتی سالم، ارزیابی و رتبه بندی اپراتورها به صورت سالانه از سوی تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می شود.

فرقانی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد فرآیندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخص های مختلف سنجیده می شوند.

وی ادامه داد: بر اساس این شاخص ها در سال جاری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای شبکه سیار کسب کردند و در حوزه اپراتورهای شبکه تلفن ثابت نیز رتبه اول به شرکت مخابرات استان قم و رتبه دوم به شرکت مخابرات استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

همچنین اپراتورهای PAP ,SAP نیز که رتبه های آنان در سومین جشنواره فاوا اعلام شد در چهار محور رضایتمندی کاربران و مشتریان با لحاظ نمودن کیفیت سرویس قانون مداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجرا و عملکرد شبکه مورد ارزیابی قرار می گیرند که بیشترین شاخص ها در این حوزه به رضایتمندی مشتریان اختصاص دارد./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.