سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناطق نوری: نوریان نه دوپینگی بود نه پناهنده! / پولی نداریم که قول پاداش بدهیم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: از نوریان دعوت کرده ایم تا به کادر تیم ملی اضافه شود، از صحبت های برخی تعجب می کنم نوریان نه دوپینگی بوده است و نه پناهنده!

رئیس فدراسیون بوکس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از انوشیروان نوریان که از قهرمانان بوکس کشورمان بوده است دعوت کرده ایم تا در جمع کادر فنی به تیم ملی بوکس کشورمان کمک کند.

وی افزود: وی نه دوپینگی بوده است و نه پناهنده! اگر نوریان دوپینگی بود باید ثابت می شد و یا مورد تنبیه واقع می شد و اگر هم پناهنده می شد در همان استرالیا می ماند و مسئولان دیگر نهادها از ورود وی به کشور جلوگیری می کردند.

وی عنوان کرد: ایشان در این مدتی که همه از پناهندگی اش می گفتند مکرراً آمده و رفته است وی به قهرمانی رسیده و یکی از افتخار آفرینان بوکس کشورمان است.

وی تصریح کرد: نوریان در حال حاضر تجربه های زیادی کسب کرده است و دو سال است که یک سالن خصوصی بوکس نیز تأسیس کرده و مشت زنان جوان را تربیت و پرورش می دهد.

ناطق نوری اظهار کرد: نوریان در حال حاضر از تکنیکی ترین مربیان پخته و با تجربه بوکس است که حضورش در کادر فنی می تواند کمک زیادی به ما کند.

وی در خصوص اعزام مربیان و داوران برای ارتقای درجه به اردن عنوان کرد: هزینه شرکت افراد در این کلاس ها بسیار زیاد و براي هر نفر مبلغی حدود 10 میلیون تومان است از طرف دیگر 10 تا 20 نفر برای این اتفاق داوطلب شده اند که البته با توجه به این هزینه بالا آنها باید یک نفر را انتخاب کنیم تا در هزینه ها نیز صرفه جویی شود.

ناطق نوری در مورد تیم ملی بوکس کشورمان بیان کرد: ما در تیم مشت زنانی دارند که در برخی اوزان شرایط کاملاً مشابهی دارند اما بالاخره هنوز ترکیب اصلی تیم مشخص نشده است مسابقات درون اردویی هر هفته برگزار می شود و در هفته بعد نیز رقابت های دیگری انجام می شود تا کادر فنی بتواند بهترین ترکیب را راهی مسابقات کند.

وی در خصوص قول پاداش به مشت زنان تیم ملی بیان کرد: الان دیگر پولی نداریم اما به طور قطع اگر بودجه ای به دستمان بیاید حتما برای پاداش مدال آوران نیز اقداماتی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هنوز پاداش بوکسورهای تیم ملی جوانان نیز پرداخت نشده است البته چندان زیاد هم نیست ولی به محض بدست آوردن بودجه پاداش این جوانان را هم پرداخت می کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد مسابقات لیگ عنوان کرد: لیگ بوکس خستگی زیادی براي تیم های خصوصی دارد باید این تیم ها از لیگ استقبال کنند اما به هر حال ما از مدت ها قبل مسابقات منطقه ای را برگزار کرده ایم که بعد از رقابت های آسیایی ادامه این مسابقات را در دو منطقه دیگر برگزار می کنیم.

ناطق نوری در مورد تیم پیوند ساپکو نیز بیان کرد: در جلسه کمیته انضباطی تیم بوکس پیوند ساپکو مسئولان این تیم توضیحات خود را عنوان کردند که متوجه شدیم عمدی در کار نبوده و قضیه با یک تعهد کتبی به پایان رسید.

ناطق نوری در خصوص مسابقات آسیایی اردن عنوان کرد: با این فرصت کمی که داریم و به خصوص جلو افتادن مسابقات ، زمانی نداریم با این شرایط خیلی امیدوار نیستم که بتوانیم در رقابت های آسیایی نتیجه ای بگیریم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود همه مشکلات، مشت زنان ما همیشه حرف های زیادی برای گفتن داشته اند و امیدواریم در این دوره از رقابت ها نیز شاهد درخشش کاروان اعزامی بوکس به مسابقات باشیم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.