سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماشای" پرونده کوکاکولا" و "محاکمه داریل هانت"از شبکه 4

مستند های « پرونده کوکاکولا » و«محاکمه داریل هانت» در قالب برنامه " نگاهی دیگر" شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما:برنامه «نگاهی دیگر» که برترین آثار مستند سیاسی و اقتصادی جهان را در قالب جشنواره به نمایش در می آورد دوشنبه6 و سه شنبه 7 خرداد دو مستند "پرونده کوکاکولا" به کارگردانی ژرمن گوتیرز  و "محاکمه داریل هانت" به کارگردانی ريکي استرن را پخش خواهد کرد.
پرونده کوکاکولا : نگاهی دارد به جریان ترور و قتل توسط این شرکت و موارد بی‌شمار نقض حقوق بشر و بویژه حقوق کارگران که توسط شرکت‌های بین‌المللی در سراسر جهان صورت می‌گیرد و هیچ دادگاهی علیرغم مدارک و شواهد مستدل قادر به محاکمه آنها نیست .
محاکمه داریل هانت که نامزد جايزه بزرگ جشنواره ساندنس 2006 بود، داستان مرد سياهپوستي را بازگو مي کند که در سال 1985 و در سن 19 سالگي به اتهام قتل به زندان افتاد و بيست سال بعد بيگناهي او ثابت شد. در اين فيلم 106 دقيقه يي مسائلي همچون بي عدالتي، ناکارآمدي سيستم قضايي، نژادپرستي و فساد پليس ايالات جنوبي امريکا زير ذره بين مي رود .
برنامه نگاهی دیگر برترین فیلم های مستند را با نگاه انتقادی به سیاست و اقتصاد در کشورهای غربی به ویژه آمریکا را تحلیل و پخش می کند.
این برنامه به تهیه کنندگی محمد حمیدی مقدم شنبه تا سه شنبه ساعت 23:15 از شبکه چهار سیما پخش می شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.