سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیات تیراندازی استان یزد:

می توانیم قطب تیراندازی کشور شویم

رییس هیات تیراندازی استان یزد گفت: تیر اندازی استان یزد پتانسیل و ظرفیت این را دارد که به قطب تیراندازی در کشور تبدیل شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدحسین خردمند افزود: در سطح استان استعدادهای خوبی در رشته تیراندازی داریم و می توانیم با پرورش مستعدان این رشته ورزشی و فراهم کردن زیرساخت ها به قطب تیراندازی کشور تبدیل شویم.

وی ادامه داد: سایت تخصصی اهداف پروازی و سالن بین المللی اختصاصی تیراندازی در حال احداث است که امیدواریم به زودی مورد بهره برداری قرار بگیرند چراکه گام بزرگی در توسعه ورزش تیراندازی برداشته خواهد شد.

رییس هیات تیراندازی استان یزد همچنین از برگزاری رقابت های قهرمانی استان به صورت ماهیانه خبر داد و اظهارداشت: این پیکارها با هدف آمادگی تیراندازان استان در دو رشته تپانچه و تفنگ و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

خردمند از برگزاری کلاس های آموزشی داوری و مربیگری، تعامل با آموزش و پرورش، تعامل با دانشگاه های استان، توسعه تیراندازی در کلیه شهرها و بخش های استان، استعداد یابی در رده های مختلف سنی و توجه ویژه به بخش خصوصی در جذب اسپانسر و حامی مالی خبر داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با بضاعت کمی که داریم در تربیت تیراندازان اقدامات خوبی صورت گرفته که منیژه زارع در رقابت های قهرمانی آسیا نیز موفق شد به همراه تیم ملی به مدال دست پیدا کند.

برچسب ها: تیراندازی ، یزد ، خردمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.