سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد:

استقرار 138 شعبه اخذ رأی در شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد، گفت: 2800 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی مسوولیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را در این شهرستان برعهده دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران"مراد کاظمی" در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم در این شهرستان فراهم است.

وی بر ضرورت هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان در برگزاری انتخابات تأکید کرد و افزود: با همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها، وسایل نقلیه و رایانه‌های لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

کاظمی تصریح کرد: مدیران و کارشناسان ادارات و نهادهای شهرستان در رعایت تدابیر امنیتی و حفاظتی توجه لازم را داشته باشند.

کاظمی بر رعایت موارد امنیتی توسط مسوولان ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان تأکید کرد و گفت: در این موقعیت حساس انتخاباتی، مسوولان مراقب تماس‌های تلفنی و نحوه ارائه اطلاعات خود به افراد برون‌سازمانی باشند.

وی از استقرار 138 شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 112 شعبه برای بخش مرکزی و 26 شعبه برای بخش لاران پیش‌بینی شده که 131 شعبه آن ثابت و مابقی سیار است.

کاظمی از اعزام 1600 زائر از شهرستان شهرکرد به مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) در چهاردهم و پانزدهم ماه جاری خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام سوگواری بنیانگذار انقلاب اسلامی باید با مشارکت هرچه بیشتر مسوولان شهرستان انجام شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: شعبه ، اخذرای ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.