سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی: به بزرگترین آرزویم در تور بین المللی دوچرخه سواری رسیدم/تیم ملی بخواهد، سرا پا در خدمتم

رکابزن دوچرخه سواری تیم پتروشیمی گفت: برای شرکت در تور بین المللی ایران آذربایجان ،‌فقط هدفم رسیدن به قهرمانی و پوشیدن پیراهن طلایی بود.

قادر میزبانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 6 مرحله تور آذربایجان از سطح بالایی برخوردار بود و بهترین  دوچرخه سواران در این مسابقات شرکت کردند و شاهد یک رقابت تنگاتنگ بودیم.

وی افزود: در مرحله پنجم که مسیر کوهستانی بود مرحله سرنوشت سازی برای تیم پتروشیمی بود که تمام هدفمان برای اول شدن و تصاحب پیراهن طلایی این دور از رقابت ها بود.

دوچرخه سوار تیم پتروشیمی خاطر نشان کرد: اگر در مراحل دیگر این مسابقات نتوانستیم مقام های بهتر از دوم و سومی بدست بیاوریم بدلیل آن بود که تیم ما رکابزنان قابل در سطح مسطح نداشته بودیم که بتوانیم با تیم های خارجی حاضر در مسابقات  قابل قیاس باشند و همین دلیل باعث شد خیلی فرصت های خوب را از دست بدهیم.

 میزبانی در خصوص مصدومیتش و یکسال دور بودن از میادین  دوچرخه سواری افزود: مدت یکسال بود که از مصدومیت ناحیه کمر رنج می بردم و با استراحت و درمان های مد نظر توانستم بدون عمل جراحی ،‌توانستم سلامتی خوب را بدست  آورم و با 38 سال سن و قهرمانیهای متعدد در این رشته هر گاه تیم ملی به من نیاز داشته باشند حاضر به همکاری خواهم بود تا پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

وی درمورد تور بین المللی ایران آذربایجان خاطر نشان کرد: این تور از قدمت بالایی برخوردار می باشد و نسبت به تورهای  آسیایی دارای اعتبار خاص است و من در 20 دوره از رقابت ها شرکت داشتم، ولی پارسال در فینال مسابقات شرکت نکردم.

قادر میزبانی رکابزن تیم پتروشیمی در خصوص ریاست جدید فدراسیون دوچرخه سواری گفت: آشنایی کامل نسبت به کادر جدید فدراسیون دوچرخه سواری  ندارم ولی تا به امروز توانسته تمام کارهای مربوط به این رشته را در بدون حاشیه و با مدیریت درست پیش ببرد ولی در زمان ریاست قبلی، مشکلات زیادی گریبان گیر خانواده  دوچرخه سواری شد و نفری بودم که انتقادات شدیدی را داشتم ، ولی اگر هر زمان در این ریاست جدید هم مشکل خاصی را احساس کنم حتما معترض خواهم شد و اعلام خواهم کرد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.