سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ملاک عمل برای ما فقط قانون است

رئیس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخابات خراسان رضوی گفت: ملاک عمل برای ما فقط قانون است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی که در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان رضوی سخن می‌گفت با اشاره به آغاز زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این دوره تمهیدات خوبی برای تبلیغات مؤثر و مفید توسط مسئولان برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اندیشیده شده است.

وی با اشاره به فضای عمومی در استان خراسان رضوی گفت: بحمدا... در استان شاهد شور انتخاباتی خوبی هستیم و قطعاً مردم بزرگوار نیز با دقت مطالب طرح شده توسط کاندیداها و اقدامات ستادهایشان را رصد و پیگیری کرده و بر اساس تشخیص خود در صحنه انتخابات حاضر خواهند شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اقدامات دادگستری استان خراسان رضوی گفت: دادگستری استان از مدتها پیش فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز و انشاء ا... اقدامات قانونی در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات پیش رو ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به دیدار اخیر دادستانها و رؤسای کل دادگستریهای سراسر کشور با حضرت آیت ا... آملی لاریجانی گفت: در این دیدار رئیس محترم قوه قضائیه با تأکید بر اثرات مثبت و برکات ستادهای پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخابات در استانها افزود: بحمدا... این ستادها هم در حوزه پیشگیری از جرایم احتمالی و هم در هم افزایی دستگاههای مختلف دست اندر کار برگزاری انتخابات مؤثر واقع شده اند.

وی افزود: در این دیدار همچنین دادستان محترم کل کشور که مسئولیت ستاد مرکزی پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخابات کشور را نیز برعهده دارد طی گزارشی از روند اقدامات این ستاد بیان کرد: در کل کشور تاکنون یکصد و 13 جلسه توسط ستادهای پیشگیری از جرایم استانها تشکیل شده که ماحصل آن 2 هزار و 275 مصوبه بوده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دشمن با همه توان و تمام ظرفیت های موجودش برای مقابله با نظام مقدس اسلامی به میدان آمده است که تحریمهای اقتصادی و فشارهای بی امان و بی وقفه بر ملت ، تنها بخشی از این رویکرد دشمن نسبت به ماست اما همه این دشمنی ها انشاء ا... با تلاش مسئولان و بصیرت، همت و هوشیاری ملت بزرگوار ایران اسلامی را خنثی خواهند شد./س

برچسب ها: ملاک ، عمل ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.