سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بیانیه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در خصوص انتخابات

شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در خصوص مشارکت حداکثری با تکیه بر گفتمان هاي امام(ره) و مقام معظم رهبري در سال حماسه سیاسی-حماسه اقتصادی، بيانيه ای صادر كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در بخشی از این بیانیه آمده است: در حالي كه توطئه هاي بي شمار، اعمال تحريم ها، ترور نخبگان علمي و هسته اي و تلاش براي به انزوا بردن ایران درعرصه هاي بين المللي از سوي استكبار جهاني نتوانسته مانع از رشد و اعتلاي کشورمان شود، بجاست تا يك بار ديگر با حضور گسترده و پرشور توام با هوشياري، بصيرت وآگاهي در پاي صندوق هاي راي یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی به جهانيان ثابت كنيم كه تعهد به آرمان هاي امام ، انقلاب ، شهدا و پيروي از رهنمود هاي مقام معظم رهبري با خونمان عجين گشته است.

در بخش دیگری از بیانیه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی، تصریح شده است: مردم شهیدپرورخراسان رضوی در 34 سال اخیر نشان داده‌اند همواره فراتر از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی به افق‌های بلند و چشم‌اندازهای اقتدارآمیز برای نظام و انقلاب اندیشیده و تمامی همت و ظرفیت خود را در راستای مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات به کار گرفته‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: بی‌تردید حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی در عرصه انتخابات دو گانه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرنمادی از حقانیت نظام و پایبندی و وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب به شمار رفته و با نشان دادن استحکام مضاعف بنیان‌های مردم‌سالاری دینی در کشور، روزنه‌های امید و آرزوی دشمنان در فتنه‌افروزی‌های جدید را کور خواهد ساخت.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: مشاركت حداكثري در انتخابات يك اصل اساسي است و با توجه به شرايط حساس كنوني جهان و منطقه از مردم شريف و بيداردل استان خراسان رضوی دعوت مي نماييم با حضور در صحنه انتخابات ضمن به نمايش درآوردن وحدت، عزت، اقتدار و عظمت استان، اين صحنه را به خاري در چشم دشمنان وبد خواهان ايران تبديل کنند. /س

برچسب ها: انتخابات ، شورا ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.