سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرینات منظم ملی پوشان راگبی برای مصاف با رقبای آسیایی

ملی پوشان راگبی کشورمان با تمرینات منظم و مستمر خود در مجموعه ورزشی آزادی تهران ، خود را برای مصاف با رقبای اسیایی آماده می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مرحله نهایی اردوی این تیم که در زمینه شماره چهار استادیوم ازادی جریان دارد، 25 بازیکن حضور دارند که قرار است همگی این نفرات به مالزی اعزام شوند.

تمرینات آمادگی تیم ملی راگبی مردان، روزانه دونوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود که پدرام بنی عامریان به عنوان سرمربی و مهدی حسنعلی و حمید شریفی در نقش مربی، ملی پوشان را آماده می کنند.

تیم ملی تاکنون دوبار مقابل تیم های منتخب گیلان و سهند تبریز دیدارهای دوستانه برگزار کرد تا کادر فنی بیش از پیش با نقاط ضعف و قوت ملی پوشان اشنا شود.

سرمربی تیم کشورمان در خصوص وضعیت اردوگفت: از میان نفرات حاضر در اردو، بهترین بازیکنان را برای حضور در اردوی پایانی انتخاب و برای اعزام به مسابقات آماده می کنیم.
پدرام بنی عامریان افزود: تاکنون چهار مرحله اردو برگزار کرده ایم و

25 ملی پوش انتخاب شده برای حضور در مسابقات سید دو آسیا بهترین بازیکنان حاضر در اردو بودند و ملاک انتخاب مربیان صرفا آمادگی جسمانی و قابلیت فنی آنها در اردوها بوده نه اسم یا استان و یا سابقه ملی.

وی در مورد جوانگرایی انجام شده در تیم ملی گفت: در این تیم 5 بازیکن زیر 23 سال در اختیار داریم که با استعدادی که از خود نشان دادند،به کادر مربیان را امیدوار نمودند.
سرمربی تیم ملی راگبی ادامه داد : به این ترتیب در تیم ملی ترکیبی از بازیکنان جوان و مستعد در اختیار داریم . ملی پوشان جوان می خواهند در کنار باتجربه ها نسل بعدی راگبی ایران را تشکیل دهند و بازیکنان باتجربه نیز قصد دارند به نتیجه گیری تیم ملی کمک کنند.

بنی عامریان در مورد شرایط آمادگی تیم ملی افزود: تمام تلاشمان را کردیم تیم ملی به بهترین شرایط آمادگی بدنی و فنی برسد تا بتوانیم از سید دو به سید اول آسیا صعود کنیم. البته کار آسانی در پیش نداریم اما انگیزه و روحیه خوب ملی پوشان ، ما را امیدوار کرده است./زر
برچسب ها: راگبی ، تیم ملی ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.